Поведінка споживачів промислового сектору економіки в теорії маркетингу
Dspace iRKNEU
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Поведінка споживачів промислового сектору економіки в теорії маркетингу
|
|
Creator |
Рябова, Т. А.
|
|
Subject |
промислові споживачі
поведінка споживачів моделювання поведінки економічна поведінка раціональність індивідів industrial consumers consumer behavior modeling behavior economic behavior rationality of individuals 658.16 |
|
Description |
Проведені дослідження теоретичних підходів до вивчення процесів споживання, розробки методичного інструментарію аналізу факторів впливу та синтезу прогностичних моделей, найчастіше побудованих на основі поведінкових теорій.
The research of theoretical approaches to the study of consumption, develop methodological tools for analysis of factors influencing synthesis and predictive models, often built on behavioral theories. |
|
Publisher |
ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана»
|
|
Date |
2012-03-14T13:23:58Z
2012-03-14T13:23:58Z 2011 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Рябова Т. А. Поведінка споживачів промислового сектору економіки в теорії маркетингу / Т. А. Рябова // Формування ринкової економіки : зб. наук. пр. / М-во освіти і науки, молоді та спорту України, ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т ім. В. Гетьмана» ; [редкол.: О. О. Бєляєв (відп. ред.) та ін.]. – Київ : КНЕУ, 2011. – Спец. вип.: Маркетингова освіта в Україні. – С. 679–691.
http://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/1286 |
|
Language |
uk
|
|