Запис Детальніше

Поведінка споживачів промислового сектору економіки в теорії маркетингу

Dspace iRKNEU

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Поведінка споживачів промислового сектору економіки в теорії маркетингу
 
Creator Рябова, Т. А.
 
Subject промислові споживачі
поведінка споживачів
моделювання поведінки
економічна поведінка
раціональність індивідів
industrial consumers
consumer behavior
modeling behavior
economic behavior
rationality of individuals
658.16
 
Description Проведені дослідження теоретичних підходів до вивчення процесів споживання, розробки методичного інструментарію аналізу факторів впливу та синтезу прогностичних моделей, найчастіше побудованих на основі поведінкових теорій.
The research of theoretical approaches to the study of consumption, develop methodological tools for analysis of factors influencing synthesis and predictive models, often built on behavioral
theories.
 
Publisher ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана»
 
Date 2012-03-14T13:23:58Z
2012-03-14T13:23:58Z
2011
 
Type Article
 
Identifier Рябова Т. А. Поведінка споживачів промислового сектору економіки в теорії маркетингу / Т. А. Рябова // Формування ринкової економіки : зб. наук. пр. / М-во освіти і науки, молоді та спорту України, ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т ім. В. Гетьмана» ; [редкол.: О. О. Бєляєв (відп. ред.) та ін.]. – Київ : КНЕУ, 2011. – Спец. вип.: Маркетингова освіта в Україні. – С. 679–691.
http://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/1286
 
Language uk