Запис Детальніше

Формування лояльності споживачів

Dspace iRKNEU

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Формування лояльності споживачів
 
Creator Семчик, Н. В.
 
Subject лояльності
задоволення очікувань про споживачів
стабільнa прибутковость
of loyalty
satisfaction of expectations
concerns of consumers
long-term profitability
330.338
 
Description У статті розглянуто аспекти взаємозв’язку понять лояльності, задоволення очікувань та турботи про споживачів. Визначено основну мету формування лояльності у споживачів. А саме формування довготривалих відносин з метою забезпечення
стабільної прибутковості.
The article examines aspects of the relationship
between the concepts of loyalty, satisfaction of expectations and concerns of consumers. The main purpose of the formation of loyalty among consumers is determined. Namely, the formation of long-term relationship in order to reach long-term profitability.
 
Publisher ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана»
 
Date 2012-03-14T13:28:26Z
2012-03-14T13:28:26Z
2011
 
Type Article
 
Identifier Семчик Н. В. Формування лояльності споживачів / Н. В. Семчик // Формування ринкової економіки : зб. наук. пр. / М-во освіти і науки, молоді та спорту України, ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т ім. В. Гетьмана» ; [редкол.: О. О. Бєляєв (відп. ред.) та ін.]. – Київ : КНЕУ, 2011. – Спец. вип.: Маркетингова освіта в Україні. – С. 691–697.
http://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/1287
 
Language uk