Формування лояльності споживачів
Dspace iRKNEU
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Формування лояльності споживачів
|
|
Creator |
Семчик, Н. В.
|
|
Subject |
лояльності
задоволення очікувань про споживачів стабільнa прибутковость of loyalty satisfaction of expectations concerns of consumers long-term profitability 330.338 |
|
Description |
У статті розглянуто аспекти взаємозв’язку понять лояльності, задоволення очікувань та турботи про споживачів. Визначено основну мету формування лояльності у споживачів. А саме формування довготривалих відносин з метою забезпечення стабільної прибутковості. The article examines aspects of the relationship between the concepts of loyalty, satisfaction of expectations and concerns of consumers. The main purpose of the formation of loyalty among consumers is determined. Namely, the formation of long-term relationship in order to reach long-term profitability. |
|
Publisher |
ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана»
|
|
Date |
2012-03-14T13:28:26Z
2012-03-14T13:28:26Z 2011 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Семчик Н. В. Формування лояльності споживачів / Н. В. Семчик // Формування ринкової економіки : зб. наук. пр. / М-во освіти і науки, молоді та спорту України, ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т ім. В. Гетьмана» ; [редкол.: О. О. Бєляєв (відп. ред.) та ін.]. – Київ : КНЕУ, 2011. – Спец. вип.: Маркетингова освіта в Україні. – С. 691–697.
http://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/1287 |
|
Language |
uk
|
|