Запис Детальніше

Особливості застосування методики «mistery shopping» в Україні

Dspace iRKNEU

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Особливості застосування методики «mistery shopping» в Україні
 
Creator Романова, А. А.
 
Subject клієнт
Європейська асоціація професіоналів у сфері маркетингових досліджень
маркетинг
методика «Таємний покупець»
дослідження
обслуговування
customer
ESOMAR
marketing
mystery shopping
research
service
330.338
 
Description В статті розглянуто проблеми та перспективи розвитку застосування методики «Таємний покупець» на українському ринку. Дано спробу порівняти і зіставити методику «Таємний покупець» та маркетингові дослідження. Також пропонується деяке
розуміння того, як методика «Таємний покупець» може бути ефективно використана, щоб виправдати застосування маркетингових досліджень.
The article deals with the problems and perspectives of implementation of «Mystery shopping» technique at Ukrainian market.
This article makes an attempt to compare and contrast «Mystery shopping» tool and marketing research. It also provides the reader with some insight of how «Mystery shopping» could be used effectively to justify marketing research efforts.
 
Publisher ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана»
 
Date 2012-03-14T13:32:19Z
2012-03-14T13:32:19Z
2011
 
Type Article
 
Identifier Романова А. А. Особливості застосування методики «mistery shopping» в Україні / А. А. Романова // Формування ринкової економіки : зб. наук. пр. / М-во освіти і науки, молоді та спорту України, ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т ім. В. Гетьмана» ; [редкол.: О. О. Бєляєв (відп. ред.) та ін.]. – Київ : КНЕУ, 2011. – Спец. вип.: Маркетингова освіта в Україні. – С. 698–706.
http://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/1288
 
Language uk