Запис Детальніше

Реляційні моделі поведінки підприємства у конкурентному середовищі

Dspace iRKNEU

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Реляційні моделі поведінки підприємства у конкурентному середовищі
 
Creator Гребешкова, Олена Миколаївна
 
Subject розвиток підприємства
моделі поведінки підприємства
реляційна поведінка
конкурентні переваги
стратегічний менеджмент
enterprise development
enterprise patterns
relational behavior
competitive advantage
strategic management
65.01
 
Description У статті визначено та аргументовано необхідність теоретичного узагальнення та формалізації реляційних моделей поведінки підприємства в конкурентному середовищі в контексті основних протиріч сучасного стратегічного менеджменту.
The article identified and justified the need for theoretical generalization and formalization of enterprise relational models of behavior in a
competitive environment in the context of the major contradictions of modern
strategic management.
 
Publisher ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана»
 
Date 2012-03-15T13:29:08Z
2012-03-15T13:29:08Z
2010
 
Type Article
 
Identifier Гребешкова О. М. Реляційні моделі поведінки підприємства у конкурентному середовищі / О. М. Гребешкова / Формування ринкової економіки : зб. наук. пр. / М-во освіти і науки України, ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т ім. Вадима Гетьмана» ; [редкол.: А. Ф. Павленко (відп. ред.) та ін.]. – Київ : КНЕУ, 2010. – Спец. вип.: Економіка підприємства: теорія і практика : в 2 ч. – Ч. 1. – С. 31–38.
http://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/1294
 
Language uk