Запис Детальніше

Концептуальна маркетингова модель внутрішнього ринку підприємства

Dspace iRKNEU

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Концептуальна маркетингова модель внутрішнього ринку підприємства
 
Creator Окунєва, Ольга Володимирівна
Okuneva, Olga
 
Subject внутрішній маркетинг
внутрішній ринок підприємства
внутрішній клієнт
внутрішній постачальник
internal marketing
internal market of organization
internal client
internal supplier
331.108
 
Description У статті представлено маркетинговий підхід до управління діяльністю на підприємстві. Вперше розроблено модель внутрішнього ринку підприємства, яка може бути застосована як до умов діяльності
сервісних, так і промислових підприємств. Визначено можливі ролі працівників на підприємстві, як основних суб’єктів внутрішнього ринку.
This article introduces the marketing approach to the management of enterprises. For the first time the model of internal market of the organization is developed and can be applied to the service as well as industrial companies. The probable roles of employees, as the main internal market subjects, are specified.
 
Publisher ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана»
 
Date 2012-03-16T12:55:28Z
2012-03-16T12:55:28Z
2010
 
Type Article
 
Identifier Окунєва О. В. Концептуальна маркетингова модель внутрішнього ринку підприємства / О. В. Окунєва // Формування ринкової економіки : зб. наук. пр. / М-во освіти і науки України, ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т ім. Вадима Гетьмана» ; [редкол.: А. Ф. Павленко (відп. ред.) та ін.]. – Київ : КНЕУ, 2010. – Спец. вип.: Економіка підприємства: теорія і практика : в 2 ч. – Ч. 1. – С. 111–119.
http://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/1304
 
Language uk