Особливості дослідження пріоритетів споживачів у бізнес-моделюванні
Dspace iRKNEU
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Особливості дослідження пріоритетів споживачів у бізнес-моделюванні
|
|
Creator |
Ревуцька, Наталія Віталіївна
Рибчук, О. В. Revutska, Natalya Rubchuk, O. |
|
Subject |
пріоритети споживачів
попит бізнес-модель компанії споживча цінність продукту (послуги) priorities of consumers demand business model consumer value of the product (service) 65.011.3 |
|
Description |
Визначено змістовну характеристику поняття «пріоритети споживачів». Обґрунтовано особливості аналізу пріоритетів споживачів у процесі формування бізнес-моделі компанії.
The content characteristics of the «consumer priorities» concept was determined. The peculiarities of analysis of customer priorities in business modelling were justified. |
|
Publisher |
ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана»
|
|
Date |
2012-03-20T12:41:19Z
2012-03-20T12:41:19Z 2010 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Ревуцька Н. В. Особливості дослідження пріоритетів споживачів у бізнес-моделюванні / Н. В. Ревуцька, О. В. Рибчук // Формування ринкової економіки : зб. наук. пр. / М-во освіти і науки України, ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т ім. Вадима Гетьмана» ; [редкол.: А. Ф. Павленко (відп. ред.) та ін.]. – Київ : КНЕУ, 2010. – Спец. вип.: Економіка підприємства: теорія і практика : в 2 ч. – Ч. 1. – С. 389–396.
http://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/1339 |
|
Language |
uk
|
|