Запис Детальніше

Особливості дослідження пріоритетів споживачів у бізнес-моделюванні

Dspace iRKNEU

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Особливості дослідження пріоритетів споживачів у бізнес-моделюванні
 
Creator Ревуцька, Наталія Віталіївна
Рибчук, О. В.
Revutska, Natalya
Rubchuk, O.
 
Subject пріоритети споживачів
попит
бізнес-модель компанії
споживча цінність продукту (послуги)
priorities of consumers
demand
business model
consumer value of the product (service)
65.011.3
 
Description Визначено змістовну характеристику поняття «пріоритети споживачів». Обґрунтовано особливості аналізу пріоритетів споживачів у процесі формування бізнес-моделі компанії.
The content characteristics of the «consumer priorities» concept was determined. The peculiarities of analysis of customer priorities in business modelling were justified.
 
Publisher ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана»
 
Date 2012-03-20T12:41:19Z
2012-03-20T12:41:19Z
2010
 
Type Article
 
Identifier Ревуцька Н. В. Особливості дослідження пріоритетів споживачів у бізнес-моделюванні / Н. В. Ревуцька, О. В. Рибчук // Формування ринкової економіки : зб. наук. пр. / М-во освіти і науки України, ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т ім. Вадима Гетьмана» ; [редкол.: А. Ф. Павленко (відп. ред.) та ін.]. – Київ : КНЕУ, 2010. – Спец. вип.: Економіка підприємства: теорія і практика : в 2 ч. – Ч. 1. – С. 389–396.
http://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/1339
 
Language uk