Запис Детальніше

Вплив лояльності клієнтів на самоорганізаційні процеси підприємства

Dspace iRKNEU

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Вплив лояльності клієнтів на самоорганізаційні процеси підприємства
 
Creator Ліхоносова, Г. С.
 
Subject лояльність клієнтів
самоорганізація підприємства
процеси самонастроювання
система сприйняття підприємства
поведінка підприємства
loyalty
self-organization of the enterprise
the processes of selftuning
the system of perception of the company
the conduct of the enterprise
658.336:330.5(477)
 
Description У статті розглянуто сучасний стан відносин підприємств з партнерами та клієнтами, визначено основні проблеми, які стоять на заваді розробки програм лояльності клієнтів, надано пропозицій щодо впровадження відповідних систем спілкування з клієнтами, виходу підприємства на шлях самоорганізації.
The article reviewed the current state of relations between enterprises with partners and customers, the basic problems that hinder the
development of customer loyalty programs, provided proposals for the implementation of appropriate systems to communicate with customers and close on a path of self-organization.
 
Publisher ДВНЗ "Київський нац. екон. ун-т ім. В. Гетьмана"
 
Date 2012-03-23T09:38:00Z
2012-03-23T09:38:00Z
2010
 
Type Article
 
Identifier Ліхоносова Г. С. Вплив лояльності клієнтів на самоорганізаційні процеси підприємства / Г. С. Ліхоносова // Формування ринкової економіки : зб. наук. пр. / М-во освіти і науки України, ДВНЗ "Київ. нац. екон. ун-т ім. Вадима Гетьмана" ; відп. ред. А. Ф. Павленко. – Київ : КНЕУ, 2010. – Спец. вип.: Економіка підприємства: теорія і практика : у 2 ч. – Ч. 2. — С. 78–86.
http://ir.kneu.edu.ua:8080/handle/2010/1356
 
Language uk