Вплив лояльності клієнтів на самоорганізаційні процеси підприємства
Dspace iRKNEU
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Вплив лояльності клієнтів на самоорганізаційні процеси підприємства
|
|
Creator |
Ліхоносова, Г. С.
|
|
Subject |
лояльність клієнтів
самоорганізація підприємства процеси самонастроювання система сприйняття підприємства поведінка підприємства loyalty self-organization of the enterprise the processes of selftuning the system of perception of the company the conduct of the enterprise 658.336:330.5(477) |
|
Description |
У статті розглянуто сучасний стан відносин підприємств з партнерами та клієнтами, визначено основні проблеми, які стоять на заваді розробки програм лояльності клієнтів, надано пропозицій щодо впровадження відповідних систем спілкування з клієнтами, виходу підприємства на шлях самоорганізації.
The article reviewed the current state of relations between enterprises with partners and customers, the basic problems that hinder the development of customer loyalty programs, provided proposals for the implementation of appropriate systems to communicate with customers and close on a path of self-organization. |
|
Publisher |
ДВНЗ "Київський нац. екон. ун-т ім. В. Гетьмана"
|
|
Date |
2012-03-23T09:38:00Z
2012-03-23T09:38:00Z 2010 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Ліхоносова Г. С. Вплив лояльності клієнтів на самоорганізаційні процеси підприємства / Г. С. Ліхоносова // Формування ринкової економіки : зб. наук. пр. / М-во освіти і науки України, ДВНЗ "Київ. нац. екон. ун-т ім. Вадима Гетьмана" ; відп. ред. А. Ф. Павленко. – Київ : КНЕУ, 2010. – Спец. вип.: Економіка підприємства: теорія і практика : у 2 ч. – Ч. 2. — С. 78–86.
http://ir.kneu.edu.ua:8080/handle/2010/1356 |
|
Language |
uk
|
|