Запис Детальніше

Стратегічні партнерства підприємств як стратегічний імператив в умовах «нової економіки»

Dspace iRKNEU

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Стратегічні партнерства підприємств як стратегічний імператив в умовах «нової економіки»
 
Creator Махова, Галина Вікторівна
 
Subject стратегічні партнерства підприємств
«нова економіка»
конкурентні переваги
співробітництво
співконкуренція
strategic partnership of enterprises
«new economy»
competition advantages
«co-competition»
338.487:659.1
 
Description У статті розглянуто фактори «нової економіки», що спонукають підприємства вступати до стратегічних партнерств, основні причини формування партнерств. Визначено сутність стратегічних партнерств як необхідного в динамічних ринкових умовах заходу щодо забезпечення подальшого розвитку підприємств та набуття і підтримки конкурентних переваг.
The article deals with the factors of the "new economy" that encourage enterprises to enter into strategic partnerships, key reasons of partnerships. The article defines the essence of strategic partnerships as required in dynamic market conditions, measures to ensure further development of enterprises and to acquire and maintain competitive advantages.
 
Publisher ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана»
 
Date 2012-03-23T09:45:34Z
2012-03-23T09:45:34Z
2010
 
Type Article
 
Identifier Махова Г. В. Стратегічні партнерства підприємств як стратегічний імператив в умовах «нової економіки» / Г. В. Махова // Формування ринкової економіки : зб. наук. пр. / М-во освіти і науки України, ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т ім. Вадима Гетьмана» ; [редкол.: А. Ф. Павленко (відп. ред.) та ін.]. – Київ : КНЕУ, 2010. – Спец. вип.: Економіка підприємства: теорія і практика : в 2 ч. – Ч. 2. – С. 92–98.
http://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/1358
 
Language uk