Запис Детальніше

Інформація як об’єкт конкурентної поведінки підприємства

Dspace iRKNEU

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Інформація як об’єкт конкурентної поведінки підприємства
 
Creator Стельмах, О. Ю.
 
Subject інформація
інформаційний шум
стратегічні цілі конкурентні переваги
інформаційні потреби
бізнес-стратегія
information
information noise
strategic oblectives
competitive advantage
information needs
business strategy
658.5
 
Description У статті визначено сутність та основні ознаки інформації. З’ясовано її роль на сучасному етапі економічного розвитку. Проаналізовано стратегічні пріоритети підприємств при виборі інформації для досягнення успіху в конкурентній боротьбі.
The essence and basic characteristics of information are defined in the article. Its role at the current stage of economic development is
determined. Strategic priorities of an enterprise are analyzed to achieve success in competition.
 
Publisher ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана»
 
Date 2012-03-26T11:12:31Z
2012-03-26T11:12:31Z
2010
 
Type Article
 
Identifier Стельмах О. Ю. Інформація як об’єкт конкурентної поведінки підприємства / О. Ю. Стельмах // Формування ринкової економіки : зб. наук. пр. / М-во освіти і науки України, ДВНЗ "Київ. нац. екон. ун-т ім. Вадима Гетьмана" ; редкол.: А. Ф. Павленко (відп. ред.) [та ін.]. – Київ : КНЕУ, 2010. – Спец. вип.: Економіка підприємства: теорія і практика : у 2 ч. – Ч. 2. — С. 165–171.
http://ir.kneu.edu.ua:8080/handle/2010/1368
 
Language uk