Запис Детальніше

Політика соціальної відповідальності корпорацій: питання мотивації та формування

Dspace iRKNEU

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Політика соціальної відповідальності корпорацій: питання мотивації та формування
 
Creator Черпак, Антоніна Євгенівна
 
Subject корпоративна соціальна відповідальність (CSR)
структура КСВ-заходів
стейкхолдери
«КСВ-зрілість» споживача
corporate social responsibility (CSR)
structure of CSR activities
stakeholders
CSR-readiness of consumer
658.114.45
 
Description Автор розглядає фактори впливу на формування політики корпоративної соціальної відповідальності (КСВ), зокрема, вплив споживачів, а також доводить необхідність орієнтації структури заходів з CSR на специфічні потреби ключових груп стейкхолдерів корпорації.
Author considers the factors of influence on formation of CSR politics, in particular consumers influence, and proves the necessity to comply the structure of CSR activities with specific needs of key stakeholders of corporation.
 
Publisher ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана»
 
Date 2012-03-26T11:25:36Z
2012-03-26T11:25:36Z
2010-09-10
 
Type Article
 
Identifier Черпак А. Є. Політика соціальної відповідальності корпорацій: питання мотивації та формування / А. Є. Черпак // Формування ринкової економіки : зб. наук. пр. / М-во освіти і науки України, ДВНЗ "Київ. нац. екон. ун-т ім. Вадима Гетьмана" ; відп. ред. А. Ф. Павленко. – Київ : КНЕУ, 2010. – Спец. вип.: Економіка підприємства: теорія і практика : у 2 ч. – Ч. 2. — С. 180–186.
http://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/1370
 
Language uk