Запис Детальніше

Сучасний стан рекламної діяльності молокопереробних підприємств Житомирської області

Dspace iRKNEU

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Сучасний стан рекламної діяльності молокопереробних підприємств Житомирської області
 
Creator Луференко, Л. Ю.
 
Subject pеклама
рекламна діяльність
ефективність рекламної діяльності
рекламний вплив
витрати на рекламу
advertising activity
main trends
importance of advertising
658.84:637.134(477.42)
 
Description Визначено сутність та значення реклами для підприємства і суспільства загалом. Проаналізовано теперішній стан та перспективи
розвитку рекламної діяльності молокопереробних підприємств Житомирської області.
The essence and importance of advertising for businesses and society as a whole. Analyzed the current standard that prospects for advertising of milk companies of Zhytomyr region.
 
Publisher ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана»
 
Date 2012-03-26T13:00:13Z
2012-03-26T13:00:13Z
2010
 
Type Article
 
Identifier Луференко Л. Ю. Сучасний стан рекламної діяльності молокопереробних підприємств Житомирської області / Л. Ю. Луференко // Формування ринкової економіки : зб. наук. пр. / М-во освіти і науки України, ДВНЗ "Київ. нац. екон. ун-т ім. Вадима Гетьмана" ; редкол.: А. Ф. Павленко (відп. ред.) [та ін.]. – Київ : КНЕУ, 2010. – Спец. вип.: Економіка підприємства: теорія і практика : у 2 ч. – Ч. 2. — С. 286–292.
http://ir.kneu.edu.ua:8080/handle/2010/1384
 
Language uk