Запис Детальніше

Особливості вивчення поведінки споживачів у системі управління якістю товарів підприємства

Dspace iRKNEU

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Особливості вивчення поведінки споживачів у системі управління якістю товарів підприємства
 
Creator Федорченко, Андрій Васильович
Пшенична, Тетяна Миколаївна
 
Subject маркетинг
маркетингова система
управління якістю
задоволення потреб
поведінка споживачів
658.8: 006.83
 
Description Центром уваги сучасної маркетингової діяльності підприємств та організацій виступає споживач. Тому виробництво товарів і послуг, управління їх якістю необхідно розглядати не як суто виробничий процес. Маркетингово-орієнтована система управління підприємством концентрує свою діяльність на визначенні потреб споживачів і на
їх задоволенні з метою досягнення власних цілей та отримання стійких конкурентних переваг.
Consumer is in the center of the modern marketing activities of enterprises and organizations. Thus production of goods and services and their quality management are to be considered not only like a production process. Marketing-oriented management system of the enterprise focuses its
activities on consumer needs determining and their satisfying in the way of it’s goals and permanent competitive advantages achieving.
 
Publisher ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана»
 
Date 2012-03-27T12:15:26Z
2012-03-27T12:15:26Z
2010
 
Type Article
 
Identifier Федорченко А. В. Особливості вивчення поведінки споживачів у системі управління якістю товарів підприємства / А. В. Федорченко, Т. М. Пшенична // Формування ринкової економіки : зб. наук. пр. / М-во освіти і науки України, ДВНЗ "Київ. нац. екон. ун-т ім. Вадима Гетьмана" ; відп. ред. А. Ф. Павленко. – Київ : КНЕУ, 2010. – Спец. вип.: Економіка підприємства: теорія і практика : у 2 ч. – Ч. 2. — С. 352–360.
http://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/1393
 
Language uk