Запис Детальніше

Сутність маркетингової стратегії в діяльності переробних підприємств

Dspace iRKNEU

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Сутність маркетингової стратегії в діяльності переробних підприємств
The essence of marketing strategy in the activities of processing enterprises
 
Creator Пшенична, М. В.
 
Subject стратегія
маркетингова стратегія
управління підприємством
конкурентоспроможність
339.138
 
Description У статті викладено результати аналізу методологічних основ стратегічного планування, визначено його місце та роль у системі управління
підприємством. Розглянуто сутність, цілі й основні особливості маркетингових стратегій підприємств АПК.
The article provides the results of the analysis of the methodological foundations of strategical planning, define its place and role in the management of the enterprise.
It considers the nature, purpose and main characteristics of marketing strategy of
the agricultural enterprises.
 
Publisher ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана»
 
Date 2012-04-18T11:42:16Z
2012-04-18T11:42:16Z
2011
 
Type Article
 
Identifier Пшенична М. В. Сутність маркетингової стратегії в діяльності переробних підприємств / М. В. Пшенична // Стратегія економічного розвитку України : зб. наук. пр. / М-во освіти і науки, молоді та спорту України, ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т ім. Вадима Гетьмана», Укр. Союз промисловців і підприємців, Ін-т світ. екон. і міжнар. відносин НАНУ ; [редкол.: А. П. Наливайко (голов. ред.) та ін.]. – Київ : КНЕУ, 2011. – № 28: спец. вип. – С. 56–58.
http://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/1471
 
Language uk