Запис Детальніше

Маркетинг взаємовідносин споживачів, постачальників, дистриб’юторів, партнерів

Dspace iRKNEU

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Маркетинг взаємовідносин споживачів, постачальників, дистриб’юторів, партнерів
 
Creator Данніков, Олег Володимирович
 
Subject система продажу
часники маркетингового каналу
комерційні інтереси
збутова політика
стратегія збуту
ланцюжок поставок
system of sale
participants of marketing channel
commercial interests
sale policy
strategy of sale
chainlet of deliveries
система продажи
участники маркетингового канала
коммерческие интересы
сбытовая политика
стратегия сбыта
цепочка поставок
658.8:339.138
 
Description Автором розглядаються питання вдосконалення та реалізації маркетингового підходу до взаємин виробників і споживачів товарів і послуг з урахуванням сучасних тенденцій розвитку бізнесу, на основі впровадження і розвитку маркетингу партнерських відносин у діяльність господарюючих суб’єктів і маркетингових стратегічних рішень у процесі роботи на вітчизняних ринках.
The author discusses the improvement and implementation of a marketing approach to the relationship of producers and consumers of goods and services with current trends in business through the introduction and development of marketing of the partner relations activities of business enterprises and strategic marketing decisions in the process of working on domestic markets.
Автором рассматриваются вопросы совершенствования и реализации маркетингового подхода к взаимоотношениям производителей и потребителей товаров и услуг с учетом современных тенденций развития бизнеса, на основе внедрения и развития маркетинга партнерских отношений в деятельность хозяйствующих субъектов и маркетинговых стратегических решений в процессе работы на отечественных рынках.
 
Publisher ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана»
 
Date 2012-05-10T08:12:38Z
2012-05-10T08:12:38Z
2011-05
 
Type Article
 
Identifier Данніков О. В. Маркетинг взаємовідносин споживачів, постачальників, дистриб’юторів, партнерів / О. В. Данніков // Формування ринкової економіки : зб. наук. пр. : у 2 ч. / М-во освіти і науки, молоді та спорту України, «Київ. нац. екон. ун-т ім. Вадима Гетьмана» ; [редкол.: О. О. Бєляєв (відп. ред.) та ін.]. – Київ : КНЕУ, 2011. – Вип. 26, ч. 1. – С. 258–271.
http://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/1540
 
Language uk