Формування маркетингового мислення в процесі підготовки фахівців технологічних спеціальностей
Dspace iRKNEU
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Формування маркетингового мислення в процесі підготовки фахівців технологічних спеціальностей
|
|
Creator |
Гаркавенко, Світлана Степанівна
|
|
Subject |
маркетинг
ринкове мислення професійна підготовка творчість маркетинг рыночное мышление профессиональная подготовка творчество 658.31+685.34 |
|
Description |
В статті розглядаються актуальні проблеми і можливості зростання якості освіти, підвищення компетентності фахівців технологічних спеціальностей.
В статье рассматриваются актуальные проблемы и возможности роста качества образования, повышения компетентности специалистов технологических специальностей. |
|
Publisher |
ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана»
|
|
Date |
2012-05-14T07:15:12Z
2012-05-14T07:15:12Z 2011-05 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Гаркавенко С. С. Формування маркетингового мислення в процесі підготовки фахівців технологічних спеціальностей / С. С. Гаркавенко // Формування ринкової економіки : зб. наук. пр. : у 2 ч. / М-во освіти і науки, молоді та спорту України, «Київ. нац. екон. ун-т ім. Вадима Гетьмана» ; [редкол.: О. О. Бєляєв (відп. ред.) та ін.]. – Київ : КНЕУ, 2011. – Вип. 26, ч. 1. – С. 427–438.
http://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/1547 |
|
Language |
uk
|
|