Запис Детальніше

Формування маркетингового мислення в процесі підготовки фахівців технологічних спеціальностей

Dspace iRKNEU

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Формування маркетингового мислення в процесі підготовки фахівців технологічних спеціальностей
 
Creator Гаркавенко, Світлана Степанівна
 
Subject маркетинг
ринкове мислення
професійна підготовка
творчість
маркетинг
рыночное мышление
профессиональная подготовка
творчество
658.31+685.34
 
Description В статті розглядаються актуальні проблеми і можливості зростання якості освіти, підвищення компетентності фахівців технологічних спеціальностей.
В статье рассматриваются актуальные проблемы и
возможности роста качества образования, повышения компетентности специалистов технологических специальностей.
 
Publisher ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана»
 
Date 2012-05-14T07:15:12Z
2012-05-14T07:15:12Z
2011-05
 
Type Article
 
Identifier Гаркавенко С. С. Формування маркетингового мислення в процесі підготовки фахівців технологічних спеціальностей / С. С. Гаркавенко // Формування ринкової економіки : зб. наук. пр. : у 2 ч. / М-во освіти і науки, молоді та спорту України, «Київ. нац. екон. ун-т ім. Вадима Гетьмана» ; [редкол.: О. О. Бєляєв (відп. ред.) та ін.]. – Київ : КНЕУ, 2011. – Вип. 26, ч. 1. – С. 427–438.
http://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/1547
 
Language uk