Особливості маркетингових досліджень у кінобізнесі
Dspace iRKNEU
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Особливості маркетингових досліджень у кінобізнесі
|
|
Creator |
Мазяр, М. П.
|
|
Subject |
кінематографія
кінобізнес фільм маркетинг глядач кинематография фильм кинобизнес зритель 339.138:791.43 |
|
Description |
Стаття присвячена визначенню специфічних особливостей застосування маркетингу в кінобізнесі.
Статья посвящена определению специфических особенностей применения маркетинга в кинобизнесе |
|
Publisher |
ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана»
|
|
Date |
2012-05-17T08:42:11Z
2012-05-17T08:42:11Z 2011-05 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Мазяр М. П. Особливості маркетингових досліджень у кінобізнесі / М. П. Мазяр // Формування ринкової економіки : зб. наук. пр. : у 2 ч. / М-во освіти і науки, молоді та спорту України, «Київ. нац. екон. ун-т ім. Вадима Гетьмана» ; [редкол.: О. О. Бєляєв (відп. ред.) та ін.]. – Київ : КНЕУ, 2011. – Вип. 26, ч. 1. – С. 246–258.
http://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/1564 |
|
Language |
uk
|
|