Запис Детальніше

Особливості маркетингових досліджень у кінобізнесі

Dspace iRKNEU

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Особливості маркетингових досліджень у кінобізнесі
 
Creator Мазяр, М. П.
 
Subject кінематографія
кінобізнес
фільм
маркетинг
глядач
кинематография
фильм
кинобизнес
зритель
339.138:791.43
 
Description Стаття присвячена визначенню специфічних особливостей застосування маркетингу в кінобізнесі.
Статья посвящена определению специфических особенностей применения маркетинга в кинобизнесе
 
Publisher ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана»
 
Date 2012-05-17T08:42:11Z
2012-05-17T08:42:11Z
2011-05
 
Type Article
 
Identifier Мазяр М. П. Особливості маркетингових досліджень у кінобізнесі / М. П. Мазяр // Формування ринкової економіки : зб. наук. пр. : у 2 ч. / М-во освіти і науки, молоді та спорту України, «Київ. нац. екон. ун-т ім. Вадима Гетьмана» ; [редкол.: О. О. Бєляєв (відп. ред.) та ін.]. – Київ : КНЕУ, 2011. – Вип. 26, ч. 1. – С. 246–258.
http://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/1564
 
Language uk