Запис Детальніше

Управління локальними брендами

Dspace iRKNEU

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Управління локальними брендами
 
Creator Савич, Олександр Петрович
Фертюк, Світлана Володимирівна
 
Subject торгова марка
бренд
брендінг
споживач
підприємство
товар
поведінка споживачів
ринок
маркетинг
торговая марка
брендинг
потребитель
предприятие
поведение потребителей
рынок
658.89
 
Description Висвітлюються теоретичні аспекти поняття бренд, його особливості впливу на цільового споживача. Показано відмінність таких понять, як торгова марка, бренд та бренбинг. Досліджено особливості маркетингового забезпечення управління локальними брендами на ринку мінеральних вод.
Освещаются теоретические аспекты понятия бренд,
его особенности влияния на целевого потребителя. Показано отличие таких понятий как торговая марка, бренд и брендинг. Исследованы особенности маркетингового обеспечения управления
локальными брендами на рынке минеральных вод.
 
Publisher ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана»
 
Date 2012-05-18T07:38:46Z
2012-05-18T07:38:46Z
2011-05
 
Type Article
 
Identifier Савич О. П. Управління локальними брендами / О. П. Савич, С. В. Фертюк // Формування ринкової економіки : зб. наук. пр. : у 2 ч. / М-во освіти і науки, молоді та спорту України, «Київ. нац. екон. ун-т ім. Вадима Гетьмана» ; [редкол.: О. О. Бєляєв (відп. ред.) та ін.]. – Київ : КНЕУ, 2011. – Вип. 26, ч. 1. – С. 216–226.
http://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/1569
 
Language uk