Бенчмаркинг досвіду ребрендингу та можливості його використання у маркетингових стратегіях вітчизняних підприємств
Dspace iRKNEU
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Бенчмаркинг досвіду ребрендингу та можливості його використання у маркетингових стратегіях вітчизняних підприємств
|
|
Creator |
Шафалюк, Олександр Казимирович
|
|
Subject |
маркетинг
маркетингові дослідження бренд стратегія brand strategy marketing marketings researches маркетинговые исследования стратегия 65.012.32 |
|
Description |
В статті опрацьовано методичні особливості реалізації проектів ребрендингу.
The methodical features of realization of projects of rebranding are investigated in the article. В статье исследованы методические особенности реализации проектов ребрендинга. |
|
Publisher |
ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана»
|
|
Date |
2012-05-18T07:42:07Z
2012-05-18T07:42:07Z 2011-05 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Шафалюк О. К. Бенчмаркинг досвіду ребрендингу та можливості його використання у маркетингових стратегіях вітчизняних підприємств / О. К. Шафалюк // Формування ринкової економіки : зб. наук. пр. : у 2 ч. / М-во освіти і науки, молоді та спорту України, «Київ. нац. екон. ун-т ім. Вадима Гетьмана» ; [редкол.: О. О. Бєляєв (відп. ред.) та ін.]. – Київ : КНЕУ, 2011. – Вип. 26, ч. 1. – С. 454–462.
http://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/1570 |
|
Language |
uk
|
|