Запис Детальніше

Бенчмаркинг досвіду ребрендингу та можливості його використання у маркетингових стратегіях вітчизняних підприємств

Dspace iRKNEU

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Бенчмаркинг досвіду ребрендингу та можливості його використання у маркетингових стратегіях вітчизняних підприємств
 
Creator Шафалюк, Олександр Казимирович
 
Subject маркетинг
маркетингові дослідження
бренд
стратегія
brand
strategy
marketing
marketings researches
маркетинговые исследования
стратегия
65.012.32
 
Description В статті опрацьовано методичні особливості реалізації проектів ребрендингу.
The methodical features of realization of projects of rebranding are investigated in the article.
В статье исследованы методические особенности
реализации проектов ребрендинга.
 
Publisher ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана»
 
Date 2012-05-18T07:42:07Z
2012-05-18T07:42:07Z
2011-05
 
Type Article
 
Identifier Шафалюк О. К. Бенчмаркинг досвіду ребрендингу та можливості його використання у маркетингових стратегіях вітчизняних підприємств / О. К. Шафалюк // Формування ринкової економіки : зб. наук. пр. : у 2 ч. / М-во освіти і науки, молоді та спорту України, «Київ. нац. екон. ун-т ім. Вадима Гетьмана» ; [редкол.: О. О. Бєляєв (відп. ред.) та ін.]. – Київ : КНЕУ, 2011. – Вип. 26, ч. 1. – С. 454–462.
http://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/1570
 
Language uk