Еволюція змісту просування у моделях маркетингу
Dspace iRKNEU
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Еволюція змісту просування у моделях маркетингу
|
|
Creator |
Вахній, В. В.
|
|
Subject |
комплекс маркетингу
моделі 4Р, 4С, 4V маркетингове просування маркетингові комунікації комплекс маркетинга модели 4Р, 4С, 4V маркетинговое продвижение маркетинговые коммуникации 339.138 |
|
Description |
Висвітлено еволюцію сутнісних параметрів, спрямованості та умов застосування інструментів і методів просування в існуючих моделях маркетингу.
Отражена эволюция сущностных параметров, направленности и условий применения инструментов и методов продвижения в существующих моделях маркетинга. |
|
Publisher |
ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана»
|
|
Date |
2012-05-21T11:12:38Z
2012-05-21T11:12:38Z 2011-05 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Вахній В. В. Еволюція змісту просування у моделях маркетингу / В. В. Вахній // Формування ринкової економіки : зб. наук. пр. : у 2 ч. / М-во освіти і науки, молоді та спорту України, «Київ. нац. екон. ун-т ім. Вадима Гетьмана» ; [редкол.: О. О. Бєляєв (відп. ред.) та ін.]. – Київ : КНЕУ, 2011. – Вип. 26, ч. 1. – С. 271–280.
http://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/1578 |
|
Language |
uk
|
|