Запис Детальніше

Еволюція змісту просування у моделях маркетингу

Dspace iRKNEU

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Еволюція змісту просування у моделях маркетингу
 
Creator Вахній, В. В.
 
Subject комплекс маркетингу
моделі 4Р, 4С, 4V
маркетингове просування
маркетингові комунікації
комплекс маркетинга
модели 4Р, 4С, 4V
маркетинговое продвижение
маркетинговые коммуникации
339.138
 
Description Висвітлено еволюцію сутнісних параметрів, спрямованості та умов застосування інструментів і методів просування в існуючих моделях маркетингу.
Отражена эволюция сущностных параметров, направленности и условий применения инструментов и методов продвижения в существующих моделях маркетинга.
 
Publisher ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана»
 
Date 2012-05-21T11:12:38Z
2012-05-21T11:12:38Z
2011-05
 
Type Article
 
Identifier Вахній В. В. Еволюція змісту просування у моделях маркетингу / В. В. Вахній // Формування ринкової економіки : зб. наук. пр. : у 2 ч. / М-во освіти і науки, молоді та спорту України, «Київ. нац. екон. ун-т ім. Вадима Гетьмана» ; [редкол.: О. О. Бєляєв (відп. ред.) та ін.]. – Київ : КНЕУ, 2011. – Вип. 26, ч. 1. – С. 271–280.
http://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/1578
 
Language uk