Запис Детальніше

Регіональне економічне середовище в розвитку міжнародної торговельно-маркетингової діяльності

Dspace iRKNEU

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Регіональне економічне середовище в розвитку міжнародної торговельно-маркетингової діяльності
 
Creator Циганкова, Тетяна Михайлівна
 
Subject середовище міжнародної маркетингової діяльності
глобальне, регіональне, локальне (країнове) економічне середовище
регіональний торговий блок
міжнародна торговельномаркетингова діяльність
среда международной маркетинговой деятельности
глобальная, региональная, локальная (страновая) экономическая среда
региональный торговый блок
международная торгово-маркетинговая деятельность
339.138
 
Description Запропоновано формат дослідження регіонального
економічного середовища для успішного розвитку торговельно-маркетингової діяльності. Виокремлено позитивні та негативні аспекти впливу регіональних торговельних блоків на діяльність фірм-резидентів та нерезидентів.
Предложено формат исследования региональной
экономической среды для успешного развития торгово-маркетинговой деятельности. Идентифицированы позитивные и негативные аспекты влияния региональных торговых блоков на деятельность фирм-резидентов и нерезидентов.
 
Publisher ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана»
 
Date 2012-05-30T07:41:13Z
2012-05-30T07:41:13Z
2011-05
 
Type Article
 
Identifier Циганкова Т. М. Регіональне економічне середовище в розвитку міжнародної торговельно-маркетингової діяльності / Т. М. Циганкова // Формування ринкової економіки : зб. наук. пр. : у 2 ч. / М-во освіти і науки, молоді та спорту України, «Київ. нац. екон. ун-т ім. Вадима Гетьмана» ; [редкол.: О. О. Бєляєв (відп. ред.) та ін.]. – Київ : КНЕУ, 2011. – Вип. 26, ч. 2. – С. 138–148.
http://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/1623
 
Language uk