Регіональні аспекти аудиторського оцінювання середовища маркетингу
Dspace iRKNEU
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Регіональні аспекти аудиторського оцінювання середовища маркетингу
|
|
Creator |
Дерев’янченко, Тетяна Єгорівна
|
|
Subject |
середовище маркетингу
аудит маркетингового середовища чинники середовища регіональні товарні ринки 336.225.674:339.138 |
|
Description |
У статті розглянуто регіональні аспекти аудиторського оцінювання середовища маркетингу. В зв’язку з тим, що середовище маркетингу у кожного підприємства індивідуальне (як і його становище на ринку) важливим у процесі здійснення маркетингового аудиту є врахування таких регіональних аспектів розвитку підприємства, як ефективність виробництва і розвиток підприємництва в регіоні, інвестиційна діяльність, стан і тенденції розвитку регіональних товарних ринків та ін.
|
|
Publisher |
ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана»
|
|
Date |
2012-06-11T10:17:37Z
2012-06-11T10:17:37Z 2011 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Дерев’янченко Т. Є. Регіональні аспекти аудиторського оцінювання середовища маркетингу / Т. Є. Дерев’янченко // Формування ринкової економіки : зб. наук. пр. / М-во освіти і науки, молоді та спорту України, ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т ім. В. Гетьмана» ; [редкол.: О. О. Бєляєв (відп. ред.) та ін.]. – Київ : КНЕУ, 2011. – Спец. вип.: Регіональний розвиток України: проблеми та перспективи : у 2 ч. / відп. ред. С. Фіялка. – Ч. 1. — С. 691–696.
http://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/1685 |
|
Language |
uk
|
|