Запис Детальніше

Регіональні аспекти аудиторського оцінювання середовища маркетингу

Dspace iRKNEU

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Регіональні аспекти аудиторського оцінювання середовища маркетингу
 
Creator Дерев’янченко, Тетяна Єгорівна
 
Subject середовище маркетингу
аудит маркетингового середовища
чинники середовища
регіональні товарні ринки
336.225.674:339.138
 
Description У статті розглянуто регіональні аспекти аудиторського оцінювання середовища маркетингу. В зв’язку з тим, що середовище маркетингу у кожного підприємства індивідуальне (як і його становище на ринку) важливим у процесі здійснення маркетингового аудиту є врахування таких регіональних аспектів розвитку підприємства, як ефективність виробництва і розвиток підприємництва в регіоні, інвестиційна діяльність, стан і тенденції розвитку регіональних товарних ринків та ін.
 
Publisher ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана»
 
Date 2012-06-11T10:17:37Z
2012-06-11T10:17:37Z
2011
 
Type Article
 
Identifier Дерев’янченко Т. Є. Регіональні аспекти аудиторського оцінювання середовища маркетингу / Т. Є. Дерев’янченко // Формування ринкової економіки : зб. наук. пр. / М-во освіти і науки, молоді та спорту України, ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т ім. В. Гетьмана» ; [редкол.: О. О. Бєляєв (відп. ред.) та ін.]. – Київ : КНЕУ, 2011. – Спец. вип.: Регіональний розвиток України: проблеми та перспективи : у 2 ч. / відп. ред. С. Фіялка. – Ч. 1. — С. 691–696.
http://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/1685
 
Language uk