Регіональний маркетинг у формуванні конкурентних переваг Європейського Союзу
Dspace iRKNEU
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Регіональний маркетинг у формуванні конкурентних переваг Європейського Союзу
|
|
Creator |
Іщенко, Анна Володимирівна
|
|
Subject |
регіональний маркетинг
регіон імідж регіону регіональна політика Європейського Союзу 339.9 |
|
Description |
Розкрито сутність регіонального маркетингу, досліджено переваги та показана його роль у формуванні й підвищенні конкурентоспроможності європейського регіону, визначено умови ефективного застосування регіонального маркетингу. |
|
Publisher |
ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана»
|
|
Date |
2012-06-13T11:52:18Z
2012-06-13T11:52:18Z 2011 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Іщенко А. В. Регіональний маркетинг у формуванні конкурентних переваг Європейського Союзу / А. В. Іщенко // Формування ринкової економіки : зб. наук. пр. / М-во освіти і науки, молоді та спорту України, ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т ім. В. Гетьмана» ; [редкол.: О. О. Бєляєв (відп. ред.) та ін.]. – Київ : КНЕУ, 2011. – Спец. вип.: Регіональний розвиток України: проблеми та перспективи : у 2 ч. / відп. ред. С. Фіялка. – Ч. 1. — С. 405–410.
http://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/1698 |
|
Language |
uk
|
|