Запис Детальніше

Регіональний маркетинг у формуванні конкурентних переваг Європейського Союзу

Dspace iRKNEU

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Регіональний маркетинг у формуванні конкурентних переваг Європейського Союзу
 
Creator Іщенко, Анна Володимирівна
 
Subject регіональний маркетинг
регіон
імідж регіону
регіональна політика Європейського Союзу
339.9
 
Description Розкрито сутність регіонального маркетингу, досліджено переваги та показана його роль у формуванні й підвищенні конкурентоспроможності європейського регіону, визначено умови
ефективного застосування регіонального маркетингу.
 
Publisher ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана»
 
Date 2012-06-13T11:52:18Z
2012-06-13T11:52:18Z
2011
 
Type Article
 
Identifier Іщенко А. В. Регіональний маркетинг у формуванні конкурентних переваг Європейського Союзу / А. В. Іщенко // Формування ринкової економіки : зб. наук. пр. / М-во освіти і науки, молоді та спорту України, ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т ім. В. Гетьмана» ; [редкол.: О. О. Бєляєв (відп. ред.) та ін.]. – Київ : КНЕУ, 2011. – Спец. вип.: Регіональний розвиток України: проблеми та перспективи : у 2 ч. / відп. ред. С. Фіялка. – Ч. 1. — С. 405–410.
http://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/1698
 
Language uk