Запис Детальніше

Маркетинг у підвищенні конкурентоспроможності регіонів України

Dspace iRKNEU

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Маркетинг у підвищенні конкурентоспроможності регіонів України
 
Creator Бобрицька, Наталія Дмитрівна
 
Subject маркетинг
маркетинг регіонів
стратегія маркетингу регіонів
імідж регіону
конкурентоспроможність регіонів
маркетинг
маркетинг регионов
стратегия маркетинга регионов
имидж региона
конкурентоспособность регионов
330.322
 
Description У статті розглянуто маркетинг як концепцію ринкового стратегічного управління регіоном, досліджено поняття «маркетинг регіонів» та визначено його роль у підвищенні конкурентоспроможності регіонів України.
The article deals with the concept of marketing as a strategic market management of the region, considers the concept of "regional marketing" and its role in enhancing the competitiveness of the regions of Ukraine.
В статье рассмотрен маркетинг как концепция рыночного стратегического управления регионом, исследовано понятие «маркетинг регионов» и определена его роль в повышении конкурентоспособности регионов Украины.
 
Publisher ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана»
 
Date 2012-06-27T06:42:19Z
2012-06-27T06:42:19Z
2011-10-19
 
Type Article
 
Identifier Бобрицька Н. Д. Маркетинг у підвищенні конкурентоспроможності регіонів України / Н. Д. Бобрицька // Формування ринкової економіки : зб. наук. пр. / М-во освіти і науки, молоді та спорту України, ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т ім. В. Гетьмана» ; [редкол.: О. О. Бєляєв (відп. ред.) та ін.]. – Київ : КНЕУ, 2011. – Спец. вип.: Регіональний розвиток України: проблеми та перспективи : у 2 ч. / відп. ред. С. Фіялка. – Ч. 2. – С. 529–535.
http://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/1789
 
Language uk