Маркетинг у підвищенні конкурентоспроможності регіонів України
Dspace iRKNEU
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Маркетинг у підвищенні конкурентоспроможності регіонів України
|
|
Creator |
Бобрицька, Наталія Дмитрівна
|
|
Subject |
маркетинг
маркетинг регіонів стратегія маркетингу регіонів імідж регіону конкурентоспроможність регіонів маркетинг маркетинг регионов стратегия маркетинга регионов имидж региона конкурентоспособность регионов 330.322 |
|
Description |
У статті розглянуто маркетинг як концепцію ринкового стратегічного управління регіоном, досліджено поняття «маркетинг регіонів» та визначено його роль у підвищенні конкурентоспроможності регіонів України.
The article deals with the concept of marketing as a strategic market management of the region, considers the concept of "regional marketing" and its role in enhancing the competitiveness of the regions of Ukraine. В статье рассмотрен маркетинг как концепция рыночного стратегического управления регионом, исследовано понятие «маркетинг регионов» и определена его роль в повышении конкурентоспособности регионов Украины. |
|
Publisher |
ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана»
|
|
Date |
2012-06-27T06:42:19Z
2012-06-27T06:42:19Z 2011-10-19 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Бобрицька Н. Д. Маркетинг у підвищенні конкурентоспроможності регіонів України / Н. Д. Бобрицька // Формування ринкової економіки : зб. наук. пр. / М-во освіти і науки, молоді та спорту України, ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т ім. В. Гетьмана» ; [редкол.: О. О. Бєляєв (відп. ред.) та ін.]. – Київ : КНЕУ, 2011. – Спец. вип.: Регіональний розвиток України: проблеми та перспективи : у 2 ч. / відп. ред. С. Фіялка. – Ч. 2. – С. 529–535.
http://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/1789 |
|
Language |
uk
|
|