Вдосконалення методу структурування ринку виробників шампанських вин
Dspace iRKNEU
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Вдосконалення методу структурування ринку виробників шампанських вин
|
|
Creator |
Багацький, Володимир Миколайович
Bagatskiy, Volodymyr Багацкий, Владимир Николаевич Шевчук, Н. М. Schevchuk, N. |
|
Subject |
метод структуризації ринку виробників
статистичне групування структурний тип групування групувальна ознака принцип недопустимості пустих груп величина інтервалу метод гнучких групових середніх 663.223:311.12.005.22 |
|
Description |
В статті розглянуто методи структурного групування, виокремлено переваги та недоліки кожного з розглянутих методів та запропоновано шляхи вдосконалення на підставі встановлення меж інтервалів методом гнучких групових середніх.
|
|
Publisher |
ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана»
|
|
Date |
2012-07-23T07:21:19Z
2012-07-23T07:21:19Z 2007-12-28 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Багацький В. М. Вдосконалення методу структурування ринку виробників шампанських вин / В. М. Багацький, Н. М. Шевчук // Стратегія економічного розвитку України : зб. наук. пр. / М-во освіти і науки України, ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т ім. В. Гетьмана», Укр. Союз промисловців і підприємців, Ін-т світ. економіки і міжнар. відносин НАНУ ; [редкол.: А. П. Наливайко (голов. ред.) та ін.]. – Київ : КНЕУ, 2007. – Вип. 20–21. – С. 79-85.
http://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/1878 |
|
Language |
uk
|
|