Запис Детальніше

Вдосконалення методу структурування ринку виробників шампанських вин

Dspace iRKNEU

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Вдосконалення методу структурування ринку виробників шампанських вин
 
Creator Багацький, Володимир Миколайович
Bagatskiy, Volodymyr
Багацкий, Владимир Николаевич
Шевчук, Н. М.
Schevchuk, N.
 
Subject метод структуризації ринку виробників
статистичне групування
структурний тип групування
групувальна ознака
принцип недопустимості пустих груп
величина інтервалу
метод гнучких групових середніх
663.223:311.12.005.22
 
Description В статті розглянуто методи структурного групування, виокремлено переваги та недоліки кожного з розглянутих методів та запропоновано шляхи вдосконалення на підставі встановлення меж інтервалів методом гнучких групових середніх.
 
Publisher ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана»
 
Date 2012-07-23T07:21:19Z
2012-07-23T07:21:19Z
2007-12-28
 
Type Article
 
Identifier Багацький В. М. Вдосконалення методу структурування ринку виробників шампанських вин / В. М. Багацький, Н. М. Шевчук // Стратегія економічного розвитку України : зб. наук. пр. / М-во освіти і науки України, ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т ім. В. Гетьмана», Укр. Союз промисловців і підприємців, Ін-т світ. економіки і міжнар. відносин НАНУ ; [редкол.: А. П. Наливайко (голов. ред.) та ін.]. – Київ : КНЕУ, 2007. – Вип. 20–21. – С. 79-85.
http://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/1878
 
Language uk