Запис Детальніше

Методичні підходи до управління ринковими позиціями підприємства на основі їх мультиелементної оцінки

Dspace iRKNEU

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Методичні підходи до управління ринковими позиціями підприємства на основі їх мультиелементної оцінки
 
Creator Михайленко, Олена Феліксівна
Латишева, Ю. Р.
 
Subject стратегічне управління підприємством
ринкові позиції підприємства
методи оцінювання
експертні оцінки
ранжування
65.012.23.001
 
Description В статті розкрито сутність економічної категорії «ринкові позиції підприємства», запропоновано методичний підхід до їх інтегрального оцінювання на основі порівняння, експертних оцінок і ранжування компонентів, а також до управління ринковими позиціями
компанії за допомогою цілеспрямованого впливу на їх окремі чинники.
 
Publisher ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана»
 
Date 2012-07-25T10:10:43Z
2012-07-25T10:10:43Z
2007
 
Type Article
 
Identifier Михайленко О. Ф. Методичні підходи до управління ринковими позиціями підприємства на основі їх мультиелементної оцінки / О. Ф. Михайленко, Ю. Р. Латишева // Стратегія економічного розвитку України : зб. наук. пр. / М-во освіти і науки України, ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т ім. В. Гетьмана», Укр. Союз промисловців і підприємців, Ін-т світ. економіки і міжнар. відносин НАНУ ; [редкол.: А. П. Наливайко (голов. ред.) та ін.]. – Київ : КНЕУ, 2007. – Вип. 20–21. – С. 137-144.
http://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/1893
 
Language uk