Методичні підходи до управління ринковими позиціями підприємства на основі їх мультиелементної оцінки
Dspace iRKNEU
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Методичні підходи до управління ринковими позиціями підприємства на основі їх мультиелементної оцінки
|
|
Creator |
Михайленко, Олена Феліксівна
Латишева, Ю. Р. |
|
Subject |
стратегічне управління підприємством
ринкові позиції підприємства методи оцінювання експертні оцінки ранжування 65.012.23.001 |
|
Description |
В статті розкрито сутність економічної категорії «ринкові позиції підприємства», запропоновано методичний підхід до їх інтегрального оцінювання на основі порівняння, експертних оцінок і ранжування компонентів, а також до управління ринковими позиціями компанії за допомогою цілеспрямованого впливу на їх окремі чинники. |
|
Publisher |
ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана»
|
|
Date |
2012-07-25T10:10:43Z
2012-07-25T10:10:43Z 2007 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Михайленко О. Ф. Методичні підходи до управління ринковими позиціями підприємства на основі їх мультиелементної оцінки / О. Ф. Михайленко, Ю. Р. Латишева // Стратегія економічного розвитку України : зб. наук. пр. / М-во освіти і науки України, ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т ім. В. Гетьмана», Укр. Союз промисловців і підприємців, Ін-т світ. економіки і міжнар. відносин НАНУ ; [редкол.: А. П. Наливайко (голов. ред.) та ін.]. – Київ : КНЕУ, 2007. – Вип. 20–21. – С. 137-144.
http://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/1893 |
|
Language |
uk
|
|