Торговельні марки в маркетингових стратегіях взаємодії зі споживачами на ринках молочних товарів
Dspace iRKNEU
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Торговельні марки в маркетингових стратегіях взаємодії зі споживачами на ринках молочних товарів
|
|
Creator |
Шафалюк, Олександр Казимирович
|
|
Subject |
стратегія
бренд споживач маркетинг молокопродукція 658.893 |
|
Description |
В роботі розглядаються можливості та ризики просування молокопродукції різних типів переробних підприємств, на базі маркетингової співпраці з торговельними організаціями щодо забезпечення результативної взаємодії зі споживачами і довгострокової конкурентоспроможності. |
|
Publisher |
ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана»
|
|
Date |
2012-07-27T07:42:46Z
2012-07-27T07:42:46Z 2007 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Шафалюк О. К. Торговельні марки в маркетингових стратегіях взаємодії зі споживачами на ринках молочних товарів / О. К. Шафалюк // Стратегія економічного розвитку України : зб. наук. пр. / М-во освіти і науки України, ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т ім. В. Гетьмана», Укр. Союз промисловців і підприємців, Ін-т світ. економіки і міжнар. відносин НАНУ ; [редкол.: А. П. Наливайко (голов. ред.) та ін.]. – Київ : КНЕУ, 2007. – Вип. 20–21. – С. 198-207.
http://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/1900 |
|
Language |
uk
|
|