Запис Детальніше

Торговельні марки в маркетингових стратегіях взаємодії зі споживачами на ринках молочних товарів

Dspace iRKNEU

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Торговельні марки в маркетингових стратегіях взаємодії зі споживачами на ринках молочних товарів
 
Creator Шафалюк, Олександр Казимирович
 
Subject стратегія
бренд
споживач
маркетинг
молокопродукція
658.893
 
Description В роботі розглядаються можливості та ризики просування молокопродукції різних типів
переробних підприємств, на базі маркетингової співпраці з торговельними організаціями щодо забезпечення результативної взаємодії зі споживачами і довгострокової конкурентоспроможності.
 
Publisher ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана»
 
Date 2012-07-27T07:42:46Z
2012-07-27T07:42:46Z
2007
 
Type Article
 
Identifier Шафалюк О. К. Торговельні марки в маркетингових стратегіях взаємодії зі споживачами на ринках молочних товарів / О. К. Шафалюк // Стратегія економічного розвитку України : зб. наук. пр. / М-во освіти і науки України, ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т ім. В. Гетьмана», Укр. Союз промисловців і підприємців, Ін-т світ. економіки і міжнар. відносин НАНУ ; [редкол.: А. П. Наливайко (голов. ред.) та ін.]. – Київ : КНЕУ, 2007. – Вип. 20–21. – С. 198-207.
http://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/1900
 
Language uk