Запис Детальніше

Вплив організаційної культури підприємства на ефективність процесу бенчмаркінгу

Dspace iRKNEU

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Вплив організаційної культури підприємства на ефективність процесу бенчмаркінгу
 
Creator Вишинська, Т. О.
 
Subject організаційна культура
бенчмаркінг
конкурентоспроможність
ефективність діяльності
65.012:65.011.2(477)
 
Description У статті подано аналіз поняття «бенчмаркінг» та визначено актуальність його застосування у практиці вітчизняних підприємств. Розглянуто сутність та структуру організаційної культури підприємства. Проаналізовано значення параметрів останньої для бенчмаркінгу. Запропоновано механізм впливу рівня розвитку організаційної культури на
результативність бенчмаркінгу.
 
Publisher ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана»
 
Date 2012-07-30T07:39:19Z
2012-07-30T07:39:19Z
2007
 
Type Article
 
Identifier Вишинська Т. О. Вплив організаційної культури підприємства на ефективність процесу бенчмаркінгу / Т. О. Вишинська // Стратегія економічного розвитку України : зб. наук. пр. / М-во освіти і науки України, ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т ім. В. Гетьмана», Укр. Союз промисловців і підприємців, Ін-т світ. економіки і міжнар. відносин НАНУ ; [редкол.: А. П. Наливайко (голов. ред.) та ін.]. – Київ : КНЕУ, 2007. – Вип. 20–21. – С. 150-157.
http://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/1906
 
Language uk