Вплив організаційної культури підприємства на ефективність процесу бенчмаркінгу
Dspace iRKNEU
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Вплив організаційної культури підприємства на ефективність процесу бенчмаркінгу
|
|
Creator |
Вишинська, Т. О.
|
|
Subject |
організаційна культура
бенчмаркінг конкурентоспроможність ефективність діяльності 65.012:65.011.2(477) |
|
Description |
У статті подано аналіз поняття «бенчмаркінг» та визначено актуальність його застосування у практиці вітчизняних підприємств. Розглянуто сутність та структуру організаційної культури підприємства. Проаналізовано значення параметрів останньої для бенчмаркінгу. Запропоновано механізм впливу рівня розвитку організаційної культури на результативність бенчмаркінгу. |
|
Publisher |
ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана»
|
|
Date |
2012-07-30T07:39:19Z
2012-07-30T07:39:19Z 2007 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Вишинська Т. О. Вплив організаційної культури підприємства на ефективність процесу бенчмаркінгу / Т. О. Вишинська // Стратегія економічного розвитку України : зб. наук. пр. / М-во освіти і науки України, ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т ім. В. Гетьмана», Укр. Союз промисловців і підприємців, Ін-т світ. економіки і міжнар. відносин НАНУ ; [редкол.: А. П. Наливайко (голов. ред.) та ін.]. – Київ : КНЕУ, 2007. – Вип. 20–21. – С. 150-157.
http://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/1906 |
|
Language |
uk
|
|