Взаємозв’язок торговельної марки, ділової репутації та гудвілу як активів підприємства: правовий аспект
Dspace iRKNEU
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Взаємозв’язок торговельної марки, ділової репутації та гудвілу як активів підприємства: правовий аспект
|
|
Creator |
Рассомахіна, Ольга Андріївна
|
|
Subject |
суб’єкт господарювання
ділова репутація гудвіл торговельна марка бренд нематеріальний актив бухгалтерський облік податковий облік продаж і злиття підприємств право на недоторканність ділової репутації недобросовісна конкуренція неправомірне використання ділової репутації |
|
Description |
Стаття присвячена розгляду питання про поняття гудвілу та ділової репутації, визначенню їх ознак і співвідношення. У роботі визначаються підстави віднесення торговельної марки до нематеріальних активів, а також місце ділової репутації та гудвілу в системі нематеріальних активів підприємства за законодавством України і міжнародними стандартами.
|
|
Publisher |
ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана»
|
|
Date |
2013-01-10T09:35:13Z
2013-01-10T09:35:13Z 2008 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Рассомахіна О. А. Взаємозв’язок торговельної марки, ділової репутації та гудвілу як активів підприємства: правовий аспект / О. А. Рассомахіна // Правове регулювання економіки : зб. наук. пр. / М-во освіти і науки України, ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т ім. Вадима Гетьмана», Юридичний ф-т ; редкол.: В. Ф. Опришко (головн. ред.) [та ін.]. – Київ : КНЕУ, 2008. – Вип. 8. – С. 257–272.
http://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/1952 |
|
Language |
uk
|
|