Запис Детальніше

Взаємозв’язок торговельної марки, ділової репутації та гудвілу як активів підприємства: правовий аспект

Dspace iRKNEU

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Взаємозв’язок торговельної марки, ділової репутації та гудвілу як активів підприємства: правовий аспект
 
Creator Рассомахіна, Ольга Андріївна
 
Subject суб’єкт господарювання
ділова репутація
гудвіл
торговельна марка
бренд
нематеріальний актив
бухгалтерський облік
податковий облік
продаж і злиття підприємств
право на недоторканність ділової репутації
недобросовісна конкуренція
неправомірне використання ділової репутації
 
Description Стаття присвячена розгляду питання про поняття гудвілу та ділової репутації, визначенню їх ознак і співвідношення. У роботі визначаються підстави віднесення торговельної марки до нематеріальних активів, а також місце ділової репутації та гудвілу в системі нематеріальних активів підприємства за законодавством України і міжнародними стандартами.
 
Publisher ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана»
 
Date 2013-01-10T09:35:13Z
2013-01-10T09:35:13Z
2008
 
Type Article
 
Identifier Рассомахіна О. А. Взаємозв’язок торговельної марки, ділової репутації та гудвілу як активів підприємства: правовий аспект / О. А. Рассомахіна // Правове регулювання економіки : зб. наук. пр. / М-во освіти і науки України, ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т ім. Вадима Гетьмана», Юридичний ф-т ; редкол.: В. Ф. Опришко (головн. ред.) [та ін.]. – Київ : КНЕУ, 2008. – Вип. 8. – С. 257–272.
http://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/1952
 
Language uk