Реклама алкогольних напоїв та тютюнових виробів як особливий об’єкт правового регулювання (порівняльно-правовий аналіз законодавства України, Російської Федерації та права ЄС)
Dspace iRKNEU
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Реклама алкогольних напоїв та тютюнових виробів як особливий об’єкт правового регулювання (порівняльно-правовий аналіз законодавства України, Російської Федерації та права ЄС)
|
|
Creator |
Скрицька, Надія Анатоліївна
|
|
Subject |
реклама
рекламування алкогольних напоїв та тютюнових виробів знаків для товарів і послуг права інтелектуальної власності алкогольні напої тютюнові вироби |
|
Description |
Стаття присвячена порівняльно-правовому аналізу законодавства України, Російської Федерації та права ЄС у сфері регулювання реклами алкогольних напоїв та тютюнових виробів, оскільки недосконале рекламне законодавство лише сприяє поширенню таких негативних явищ, як тютюнопаління та зловживання алкоголем. |
|
Publisher |
ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана»
|
|
Date |
2013-01-14T08:20:36Z
2013-01-14T08:20:36Z 2008-02-06 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Скрицька Н. А. Реклама алкогольних напоїв та тютюнових виробів як особливий об’єкт правового регулювання (порівняльно-правовий аналіз законодавства України, Російської Федерації та права ЄС) / Н. А. Скрицька // Правове регулювання економіки : зб. наук. пр. / М-во освіти і науки України, ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т ім. Вадима Гетьмана», Юридичний ф-т ; редкол.: В. Ф. Опришко (головн. ред.) [та ін.]. – Київ : КНЕУ, 2008. – Вип. 8. – С. 302–310.
http://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/1959 |
|
Language |
uk
|
|