Запис Детальніше

Реклама алкогольних напоїв та тютюнових виробів як особливий об’єкт правового регулювання (порівняльно-правовий аналіз законодавства України, Російської Федерації та права ЄС)

Dspace iRKNEU

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Реклама алкогольних напоїв та тютюнових виробів як особливий об’єкт правового регулювання (порівняльно-правовий аналіз законодавства України, Російської Федерації та права ЄС)
 
Creator Скрицька, Надія Анатоліївна
 
Subject реклама
рекламування алкогольних напоїв та тютюнових виробів
знаків для товарів і послуг
права інтелектуальної власності
алкогольні напої
тютюнові вироби
 
Description Стаття присвячена порівняльно-правовому аналізу законодавства України, Російської Федерації та права ЄС у сфері регулювання реклами алкогольних напоїв та тютюнових виробів, оскільки недосконале
рекламне законодавство лише сприяє поширенню таких негативних явищ, як тютюнопаління та зловживання алкоголем.
 
Publisher ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана»
 
Date 2013-01-14T08:20:36Z
2013-01-14T08:20:36Z
2008-02-06
 
Type Article
 
Identifier Скрицька Н. А. Реклама алкогольних напоїв та тютюнових виробів як особливий об’єкт правового регулювання (порівняльно-правовий аналіз законодавства України, Російської Федерації та права ЄС) / Н. А. Скрицька // Правове регулювання економіки : зб. наук. пр. / М-во освіти і науки України, ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т ім. Вадима Гетьмана», Юридичний ф-т ; редкол.: В. Ф. Опришко (головн. ред.) [та ін.]. – Київ : КНЕУ, 2008. – Вип. 8. – С. 302–310.
http://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/1959
 
Language uk