Запис Детальніше

Реклама: до визначення поняття

Dspace iRKNEU

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Реклама: до визначення поняття
 
Creator Скрицька, Надія Анатоліївна
 
Subject реклама
рекламна діяльність
інформація
особа
товар
347.136
 
Description Стаття присвячена вивченню та аналізу різноманітних підходів до визначення поняття реклами, які запропоновані дослідниками, науковцями та нормативно-правовими актами. За результатами дослідження зроблено висновок, що поняття реклами є комплексним, відображає різноманітні сфери людської діяльності і наукового пізнання.
 
Publisher ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана»
 
Date 2013-01-21T12:51:46Z
2013-01-21T12:51:46Z
2009
 
Type Article
 
Identifier Скрицька Н. А. Реклама: до визначення поняття / Н. А. Скрицька // Правове регулювання економіки : зб. наук. пр. / М-во освіти і науки України, ДВНЗ "Київ. нац. екон. ун-т ім. В. Гетьмана" ; відп. ред. В. Ф. Опришко. – Київ : КНЕУ, 2009. – № 9. – С. 203–212.
http://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/1988
 
Language uk