Запис Детальніше

Ділова репутація компанії: чинники формування та їх аналітична характеристика

Dspace iRKNEU

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Ділова репутація компанії: чинники формування та їх аналітична характеристика
 
Creator Гребешкова, Олена Миколаївна
Шиманська, Ольга Володимирівна
 
Subject ділова репутація
гудвіл
імідж
стратегічні активи
рейтинг
факторний аналіз
business reputation
goodwill
strategic assets
ranking
factor analysis
658.14
 
Description Розкрито сутність ділової репутації та особливості її трактування в контексті стратегічних активів підприємства. Дано загальну
характеристику підходів щодо оцінки ділової репутації фірми, визначено основні чинники її формування та наведені результати емпіричної апробації факторного аналізу ділової репутації української компанії.
The essence of business reputation and tips for its interpretation in the context of the strategic assets of an enterprise are
described. The general description of approaches to the assessment of business goodwill is given, and the main factors of formation of goodwill
are stated. The article gives the results of empirical factor analysis test of the Ukrainian company reputation.
 
Publisher ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана»
 
Date 2013-02-07T09:49:58Z
2013-02-07T09:49:58Z
2010
 
Type Article
 
Identifier Гребешкова О. М. Ділова репутація компанії: чинники формування та їх аналітична характеристика / О. М. Гребешкова, О. В. Шиманська// Економіка та підприємництво : зб. наук. пр. молодих учених та аспірантів / М-во освіти і науки України, ДВНЗ "Київ. нац. екон. ун-т ім. В. Гетьмана" ; відп. ред. С. І. Дем’яненко. – Київ : КНЕУ, 2010. – Вип. 25. – С. 54–62.
http://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/2045
 
Language uk