Запис Детальніше

Партизанський маркетинг на сучасному ринку

Dspace iRKNEU

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Партизанський маркетинг на сучасному ринку
 
Creator Бобрицька, Наталія Дмитрівна
 
Subject маркетинг
партизанський маркетинг
принципи партизанського маркетингу
інструменти партизанського маркетингу
методи партизанського маркетингу
marketing
guerrilla marketing
principles of guerrilla marketing
tools of guerrilla marketing
methods of guerrilla marketing
339.138
 
Description У статті розкрито сутність партизанського маркетингу, досліджено його принципи, основні інструменти та методи діяльності.
The article highlights the essence of guerrilla marketing, its principles, main tools and methods of activity.
В статье раскрыта сущность партизанского маркетинга, исследованы его принципы, основные инструменты и методы деятельности.
 
Publisher ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана»
 
Date 2013-02-12T11:52:50Z
2013-02-12T11:52:50Z
2011-03-12
 
Type Article
 
Identifier Бобрицька Н. Д. Партизанський маркетинг на сучасному ринку / Н. Д. Бобрицька // Економіка та підприємництво : зб. наук. пр. молодих учених та аспірантів / М-во освіти і науки України, ДВНЗ "Київ. нац. екон. ун-т ім. Вадима Гетьмана" ; відп. ред. С. І. Дем’яненко. – Київ : КНЕУ, 2011. – Вип. 26. – С. 119–128.
http://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/2077
 
Language uk