Запис Детальніше

Стратегічний маркетинговий план як складова стратегічного управління підприємством

Dspace iRKNEU

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Стратегічний маркетинговий план як складова стратегічного управління підприємством
 
Creator Стефанишин, В’ячеслав Я.
 
Subject стратегія
стратегічне управління
маркетингова стратегія
стратегічне маркетингове планування
план маркетингу підприємства
005.94:378.4
 
Description У даній статті розглядається сутність стратегічного маркетингового управління та описуються процеси розробки маркетингового стратегічного плану. В матеріалі визначено термінологію поняття «стратегія», викладено принципи стратегічного маркетингового планування, описано вимоги до побудови ефективного маркетингового плану підприємства.
In this article the essence of strategic marketing management and describes the processes of developing a marketing strategic plan. In material terms defined concept of "strategy" laid down the principles of strategic marketing planning, and describes the requirements for building an effective marketing plan for the company.
 
Publisher ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана»
 
Date 2013-02-13T12:40:21Z
2013-02-13T12:40:21Z
2011
 
Type Article
 
Identifier Стефанишин В. Я. Стратегічний маркетинговий план як складова стратегічного управління підприємством / В. Я. Стефанишин // Економіка та підприємництво : зб. наук. пр. молодих учених та аспірантів / М-во освіти і науки України, ДВНЗ "Київ. нац. екон. ун-т ім. В. Гетьмана" ; відп. ред. С. І. Дем’яненко. – Київ : КНЕУ, 2011. – Вип. 26. – С. 236–245.
http://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/2093
 
Language uk