Запис Детальніше

Іміджева реклама фінансової установи

Dspace iRKNEU

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Іміджева реклама фінансової установи
 
Creator Бортніков, П. Г.
 
Subject реклама
імідж
банківський маркетинг
клієнтура
довіра до банків
advertising
reputation
bank marketing
customers
bank’s reliability
659.1;336.71
 
Description Підвищенню довіри до банку та стимулюванню приросту клієнтської бази сприяє правильно поставлена іміджеві реклама. Доцільно розглядати пряму, непряму та приховану іміджеві рекламу. Одним з нових прийомів у роботі рекламних агентств стає використання інших торгових марок і відомих осіб для просування позитивного іміджу банку цільовій клієнтурі.
Correctly image advertising promotes to increase of confidence in the bank and stimulates growth of customer base. It is reasonable to consider the direct, indirect and hidden forms of image advertising. As one of relatively new form in advertising adopted by agencies is the use of other brands and image of famous people to promote a positive image of the bank’s to target clientele.
 
Publisher ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана»
 
Date 2013-02-21T12:36:11Z
2013-02-21T12:36:11Z
2011
 
Type Article
 
Identifier Бортніков П. Г. Іміджева реклама фінансової установи / П. Г. Бортніков // Економіка та підприємництво : зб. наук. пр. молодих учених та аспірантів / М-во освіти і науки України, ДВНЗ "Київ. нац. екон. ун-т ім. В. Гетьмана" ; відп. ред. С. І. Дем’яненко. – Київ : КНЕУ, 2011. – Вип. 27. – С. 255–262.
http://ir.kneu.edu.ua:8080/handle/2010/2111
 
Language uk