Іміджева реклама фінансової установи
Dspace iRKNEU
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Іміджева реклама фінансової установи
|
|
Creator |
Бортніков, П. Г.
|
|
Subject |
реклама
імідж банківський маркетинг клієнтура довіра до банків advertising reputation bank marketing customers bank’s reliability 659.1;336.71 |
|
Description |
Підвищенню довіри до банку та стимулюванню приросту клієнтської бази сприяє правильно поставлена іміджеві реклама. Доцільно розглядати пряму, непряму та приховану іміджеві рекламу. Одним з нових прийомів у роботі рекламних агентств стає використання інших торгових марок і відомих осіб для просування позитивного іміджу банку цільовій клієнтурі.
Correctly image advertising promotes to increase of confidence in the bank and stimulates growth of customer base. It is reasonable to consider the direct, indirect and hidden forms of image advertising. As one of relatively new form in advertising adopted by agencies is the use of other brands and image of famous people to promote a positive image of the bank’s to target clientele. |
|
Publisher |
ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана»
|
|
Date |
2013-02-21T12:36:11Z
2013-02-21T12:36:11Z 2011 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Бортніков П. Г. Іміджева реклама фінансової установи / П. Г. Бортніков // Економіка та підприємництво : зб. наук. пр. молодих учених та аспірантів / М-во освіти і науки України, ДВНЗ "Київ. нац. екон. ун-т ім. В. Гетьмана" ; відп. ред. С. І. Дем’яненко. – Київ : КНЕУ, 2011. – Вип. 27. – С. 255–262.
http://ir.kneu.edu.ua:8080/handle/2010/2111 |
|
Language |
uk
|
|