Запис Детальніше

Процес формування дилерської мережі та критерії відбору учасників каналу

Dspace iRKNEU

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Процес формування дилерської мережі та критерії відбору учасників каналу
 
Creator Непша, Павло Вікторович
 
Subject ринок
маркетинг
канали розподілу
дилер
market
marketing
distribution channels
dealer
330
 
Description У статті досліджено основні аспекти розвитку системи розподілу, розроблено рекомендації щодо формування посередницької мережі. Сформовано критерії оцінки учасників каналу розподілу.
This article explores the main aspects of the distribution system, recommendations for the formation of intermediary network. The publication formes criteria for evaluating a channel of distribution.
 
Publisher ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т ім. Вадима Гетьмана»
 
Date 2013-03-04T08:22:26Z
2013-03-04T08:22:26Z
2011
 
Type Article
 
Identifier Непша П. В. Процес формування дилерської мережі та критерії відбору учасників каналу/ П. В. Непша // Економіка та підприємництво: зб. наук. праць молодих учених та аспірантів / М-во освіти і науки України, ДВНЗ "Київ. нац. екон. ун-т ім. Вадима Гетьмана" ; відп. ред. С. І. Дем’яненко. – 2011. – Вип. 27. – С.287–295
http://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/2125
 
Language uk