Процес формування дилерської мережі та критерії відбору учасників каналу
Dspace iRKNEU
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Процес формування дилерської мережі та критерії відбору учасників каналу
|
|
Creator |
Непша, Павло Вікторович
|
|
Subject |
ринок
маркетинг канали розподілу дилер market marketing distribution channels dealer 330 |
|
Description |
У статті досліджено основні аспекти розвитку системи розподілу, розроблено рекомендації щодо формування посередницької мережі. Сформовано критерії оцінки учасників каналу розподілу.
This article explores the main aspects of the distribution system, recommendations for the formation of intermediary network. The publication formes criteria for evaluating a channel of distribution. |
|
Publisher |
ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т ім. Вадима Гетьмана»
|
|
Date |
2013-03-04T08:22:26Z
2013-03-04T08:22:26Z 2011 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Непша П. В. Процес формування дилерської мережі та критерії відбору учасників каналу/ П. В. Непша // Економіка та підприємництво: зб. наук. праць молодих учених та аспірантів / М-во освіти і науки України, ДВНЗ "Київ. нац. екон. ун-т ім. Вадима Гетьмана" ; відп. ред. С. І. Дем’яненко. – 2011. – Вип. 27. – С.287–295
http://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/2125 |
|
Language |
uk
|
|