Запис Детальніше

Актуальні проблеми розвитку людського капіталу в системі управління продажем підприємства

Dspace iRKNEU

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Актуальні проблеми розвитку людського капіталу в системі управління продажем підприємства
 
Creator Данніков, Олег Володимирович
 
Subject управління продажем
система продажу
учасники маркетингового каналу
комерційні інтереси
збутова політика
торговий персонал
інтелектуальний капітал
людський капітал
management by the sales
system of sales
participants of marketing channel
commercial interests
sale policy
auction personnel
intellectual capital
human capital
управление продажами
система продаж
участники маркетингового канала
коммерческие интересы
сбытовая политика
торговый персонал
интеллектуальный капитал
человеческий капитал
658.8:339.138
 
Description Автором пропонується розробка практичних рекомендацій щодо використання маркетингових інструментів в діяльності вітчизняних підприємств. Запропонований підхід до управління маркетинговою і збутовою діяльністю підприємства має на меті становлення її торговельної діяльності, як процесу в рамках єдиних маркетингових, комерційних, ринкових та корпоративних цілей і стратегій. Це, в свою чергу, вимагає відповідних трансформацій якісних і кількісних характеристик торгового персоналу, а саме, формування та розвиток людського капіталу, як найціннішого активу компанії. Адже саме він є одним із головних елементів здійснення програм продажу компанії, оскільки є ланкою, що пов’язує підприємства із споживачами, засобом донесення до них створених маркетингових цінностей, обличчям підприємства, постачальником інформації, шукачем нових ринків і споживачів.
In the article the author develops a number of practical recommendations as to the use of marketing tools in the activities of domestic enterprises. The proposed approach to the management of marketing and sales activities of the company is aimed at the establishment of its trading activities, as a process in the framework of a unified marketing, commercial, market and corporate goals and strategies. This, in turn, requires appropriate transformation of qualitative and quantitative characteristics of the sales staff, namely, the formation and development of human capital as the most valuable asset of the company. After all, the staff is one of the main elements of the company's sales programs, as it is the link that connects businesses with consumers, through reports to them the created marketing values, the face of the enterprise, the information provider, seeker of new markets and consumers.
Автором разработан ряд практических рекомендаций относительно использования маркетинговых инструментов в деятельности отечественных предприятий. Предложенный подход к управлению маркетинговой и сбытовой деятельностью предприятия имеет целью становление ее торговой деятельности, как процесса в рамках единых маркетинговых, коммерческих, рыночных и корпоративных целей и стратегий. Это, в свою очередь, требует соответствующих трансформаций качественных и количественных характеристик торгового персонала, а именно, формирование и развитие человеческого капитала, как самого ценного актива компании. Ведь именно он является одним из главных элементов осуществления программ продаж компании, поскольку является звеном, которое связывает предприятия с потребителями, посредством донесения им созданных маркетинговых ценностей, лицом предприятия, поставщиком информации, искателем новых рынков и потребителей.
 
Publisher ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана»
 
Date 2013-04-08T10:32:33Z
2013-04-08T10:32:33Z
2012
 
Type Article
 
Identifier Данніков О. В. Актуальні проблеми розвитку людського капіталу в системі управління продажем підприємства / О. В. Данніков // Вчені записки : зб. наук. пр. / М-во освіти і науки України, ДВНЗ "Київ. нац. екон. ун-т ім. Вадима Гетьмана" ; відп. ред. А. Ф. Павленко. – Київ : КНЕУ, 2012. – Вип. 14, ч. 1. – С. 53–62.
http://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/2191
 
Language uk