Запис Детальніше

Методологічні аспекти оцінки ефективності маркетингових досліджень

Dspace iRKNEU

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Методологічні аспекти оцінки ефективності маркетингових досліджень
 
Creator Федорченко, Андрій Васильович
 
Subject маркетингові дослідження
ефективність
результативність
збалансована система показників у маркетингу та збуті
marketing research
efficiency
effectiveness
balanced scorecard
маркетинговые исследования
эффективность
результативность
сбалансированная система показчиков в маркетинге и сбыте
658.101.54
 
Description Розглянуто питання розробки практичних підходів та інструментів оцінки ефективності
маркетингових досліджень. Запропоновано використання у даному процесі збалансованої системи показників у сфері маркетингу та збуту.
The question of development of practical approaches and instruments of marketing research efficiency estimation is considered in the article. The use of balanced scorecard within this process is proposed.
Рассмотрены вопросы разработки практических подходов и инструментов оценки эффективности маркетинговых исследований. Предложено использование в этом процессе сбалансированной системы показателей в маркетинге и сбыте.
 
Publisher ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана»
 
Date 2013-04-08T12:58:38Z
2013-04-08T12:58:38Z
2012
 
Type Article
 
Identifier Федорченко А. В. Методологічні аспекти оцінки ефективності маркетингових досліджень / А. В. Федорченко // Вчені записки : зб. наук. пр. / М-во освіти і науки України, ДВНЗ "Київ. нац. екон. ун-т ім. Вадима Гетьмана" ; відп. ред. А. Ф. Павленко. – Київ : КНЕУ, 2012. – Вип. 14, ч. 1. – С. 62–68.
http://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/2192
 
Language uk