Методологічні аспекти оцінки ефективності маркетингових досліджень
Dspace iRKNEU
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Методологічні аспекти оцінки ефективності маркетингових досліджень
|
|
Creator |
Федорченко, Андрій Васильович
|
|
Subject |
маркетингові дослідження
ефективність результативність збалансована система показників у маркетингу та збуті marketing research efficiency effectiveness balanced scorecard маркетинговые исследования эффективность результативность сбалансированная система показчиков в маркетинге и сбыте 658.101.54 |
|
Description |
Розглянуто питання розробки практичних підходів та інструментів оцінки ефективності маркетингових досліджень. Запропоновано використання у даному процесі збалансованої системи показників у сфері маркетингу та збуту. The question of development of practical approaches and instruments of marketing research efficiency estimation is considered in the article. The use of balanced scorecard within this process is proposed. Рассмотрены вопросы разработки практических подходов и инструментов оценки эффективности маркетинговых исследований. Предложено использование в этом процессе сбалансированной системы показателей в маркетинге и сбыте. |
|
Publisher |
ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана»
|
|
Date |
2013-04-08T12:58:38Z
2013-04-08T12:58:38Z 2012 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Федорченко А. В. Методологічні аспекти оцінки ефективності маркетингових досліджень / А. В. Федорченко // Вчені записки : зб. наук. пр. / М-во освіти і науки України, ДВНЗ "Київ. нац. екон. ун-т ім. Вадима Гетьмана" ; відп. ред. А. Ф. Павленко. – Київ : КНЕУ, 2012. – Вип. 14, ч. 1. – С. 62–68.
http://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/2192 |
|
Language |
uk
|
|