Запис Детальніше

Принципи стратегічного маркетингу

Dspace iRKNEU

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Принципи стратегічного маркетингу
 
Creator Куденко, Наталія Володимирівна
 
Subject стратегічний маркетинг
принципи
стратегічна орієнтація підприємства
стратегический маркетинг
принципы
стратегическая ориентация предприятия
strategic marketing
principals
enterprises strategic orientation
658.012
 
Description У статті на основі узагальнення дискусійних моментів наукової літератури визначено й обґрунтовано принципи стратегічного маркетингу як науки і як різновиду практичної діяльності підприємства.
В статье на базе обобщения дискуссионных моментов научной литературы определены и обоснованы принципы стратегического маркетинга как науки и как вида практической деятельности предприятия.
In the article principles of strategic marketing as a science and as a form of practical activity of the enterprise were identified and justified on the basis of generalizations of discussion points of the scientific literature.
 
Publisher ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана»
 
Date 2013-04-15T10:56:03Z
2013-04-15T10:56:03Z
2012
 
Type Article
 
Identifier Куденко Н. В. Принципи стратегічного маркетингу / Н. В. Куденко // Вчені записки : зб. наук. пр. / М-во освіти і науки України, ДВНЗ "Київ. нац. екон. ун-т ім. Вадимм Гетьмана" ; відп. ред. А. Ф. Павленко. – Київ : КНЕУ, 2012. – Вип. 14, ч. 1. – С. 125-133.
http://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/2204
 
Language uk