Принципи стратегічного маркетингу
Dspace iRKNEU
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Принципи стратегічного маркетингу
|
|
Creator |
Куденко, Наталія Володимирівна
|
|
Subject |
стратегічний маркетинг
принципи стратегічна орієнтація підприємства стратегический маркетинг принципы стратегическая ориентация предприятия strategic marketing principals enterprises strategic orientation 658.012 |
|
Description |
У статті на основі узагальнення дискусійних моментів наукової літератури визначено й обґрунтовано принципи стратегічного маркетингу як науки і як різновиду практичної діяльності підприємства.
В статье на базе обобщения дискуссионных моментов научной литературы определены и обоснованы принципы стратегического маркетинга как науки и как вида практической деятельности предприятия. In the article principles of strategic marketing as a science and as a form of practical activity of the enterprise were identified and justified on the basis of generalizations of discussion points of the scientific literature. |
|
Publisher |
ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана»
|
|
Date |
2013-04-15T10:56:03Z
2013-04-15T10:56:03Z 2012 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Куденко Н. В. Принципи стратегічного маркетингу / Н. В. Куденко // Вчені записки : зб. наук. пр. / М-во освіти і науки України, ДВНЗ "Київ. нац. екон. ун-т ім. Вадимм Гетьмана" ; відп. ред. А. Ф. Павленко. – Київ : КНЕУ, 2012. – Вип. 14, ч. 1. – С. 125-133.
http://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/2204 |
|
Language |
uk
|
|