Запис Детальніше

Маркетинговий компонент формування глобальних інноваційних корпоративних стратегій

Dspace iRKNEU

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Маркетинговий компонент формування глобальних інноваційних корпоративних стратегій
 
Creator Лук’яненко, Ольга Дмитрівна
Рудницька, О. В.
 
Subject інноваційні стратегії
стратегії прориву
стратегічне лідерство
бізнес-процеси
інформаційна транспарентність
стратегія «голубого океана»
ринкова турбулентність
innovative strategy
breakthrough strategies
strategic leadership
business processes
informative transparency
«blue ocean» strategie
market turbulence
инновационные стратегии
стратегии прорыва
стратегическое лидерство
бизнес-процессы
информационная транспарентность
стратегия «голубого океана»
рыночная турбулентность
330.341.1:339.92
 
Description У статті досліджуються сучасні підходи до формування і реалізації інноваційних корпоративних стратегій. Дано порівняльну характеристику стратегій прориву, стратегій створення цінності спільно зі споживачем, стратегії «голубого океану». Показано напрямки розвитку корпоративних інноваційних стратегій з урахуванням турбулентних характеристик зовнішнього середовища та очікування глобальних інноваційних трансформацій.
Modern approaches to the formation and implementation of innovative corporate strategies are analysed in this article. The comparative characteristics to the breakthrough strategies, strategies of creation a value altogether with consumer,«blue ocean» strategies have been given. The ways of innovative corporate strategies development with the consideration of turbulent characteristics of outer environment and the expectation of global innovative transformations have been shown.
В статье исследуются современные подходы к формированию и реализации инновационных корпоративных стратегий. Дана сравнительная характеристика стратегий прорыва, стратегий создания ценности совместно с потребителем, стратегии «голубого океана». Показаны направления развития корпоративных инновационных стратегий с учетом турбулентных характеристик внешней среды и ожидания глобальных инновационных трансформаций.
 
Publisher ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана»
 
Date 2013-07-02T11:03:09Z
2013-07-02T11:03:09Z
2012-10-12
 
Type Article
 
Identifier Лук’яненко О. Д. Маркетинговий компонент формування глобальних інноваційних корпоративних стратегій / О. Д. Лук’яненко, О. В. Рудницька // Міжнародна економічна політика. – 2012. – Спец. вип. : у 2 ч. – Ч. 1. – С. 144–150.
http://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/2404
 
Language uk