Запис Детальніше

Становлення та розвиток концепції екологічного маркетингу

Dspace iRKNEU

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Становлення та розвиток концепції екологічного маркетингу
 
Creator Бутенко, Н. В.
 
Subject екологічний маркетинг
екологічна продукція
мотиви споживання
комплекс екологічного маркетингу
ecological marketing
ecological production
motives of consumption
ecological marketing mix
экологический маркетинг
экологическая продукция
мотивы потребления
комплекс экологического маркетинга
659:504
 
Description Розкрито засади становлення та розвитку концепції екологічного маркетингу, а саме висвітлено цілі екологізації діяльності суб’єктів ринку, розглянуто передумови становлення та основні функції екологічного маркетингу, мотиви споживання екологічної продукції, структуру комплексу заходів екологічного маркетингу.
Basis of establishment and development of the ecological marketing concept was interpreted, namely the major aim of ecological direction of the market participation were highlighted, major conditions and functions of ecological marketing, motivation for ecological production consumption, structure of ecological marketing activities mix were considered.
Раскрыто основы становления и развития концепции экологического маркетинга, а именно освещены цели экологизации деятельности субъектов рынка, рассмотрены предпосылки становления и основные функции экологического маркетинга, мотивы потребления экологической продукции, структуру комплекса мероприятий экологического маркетинга.
 
Publisher ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана»
 
Date 2013-07-05T07:22:54Z
2013-07-05T07:22:54Z
2012-10-13
 
Type Article
 
Identifier Бутенко Н. В. Становлення та розвиток концепції екологічного маркетингу / Н. В. Бутенко // Міжнародна економічна політика. – 2012. – Спец. вип. : у 2 ч. – Ч. 1. – С. 461–467.
http://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/2454
 
Language uk