Стратегія просування туристичного продукту України на міжнародний ринок
Dspace iRKNEU
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Стратегія просування туристичного продукту України на міжнародний ринок
|
|
Creator |
Антонюк, Катерина Вікторівна
Антонюк, Екатерина Викторовна |
|
Subject |
туризм
міжнародний туризм міжнародний ринок туристичних послуг туристичний продукт tourism international tourism international market of tourist services tourist product туризм международний туризм международный рынок туристических услуг туристический продукт 339.13.01:339.9 |
|
Description |
У статті обґрунтувано організаційно-економічний механізм вдосконалення національного ринку туристичних послуг і шляхи його конвергенції зі світовим.
The article substantiates the organizational and economic mechanism for improving the national market of tourist services and ways of its convergence with the world. В статье обоснован организационно-экономический механизм совершенствования национального рынка туристических услуг и пути его конвергенции с мировым. |
|
Publisher |
ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана»
|
|
Date |
2013-07-10T07:12:13Z
2013-07-10T07:12:13Z 2012-10-08 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Антонюк К. В. Стратегія просування туристичного продукту України на міжнародний ринок / К. В. Антонюк // Міжнародна економічна політика. – 2012. – Спец. вип. : у 2 ч. – Ч. 2. – С. 22–29.
http://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/2483 |
|
Language |
uk
|
|