Запис Детальніше

Стратегія просування туристичного продукту України на міжнародний ринок

Dspace iRKNEU

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Стратегія просування туристичного продукту України на міжнародний ринок
 
Creator Антонюк, Катерина Вікторівна
Антонюк, Екатерина Викторовна
 
Subject туризм
міжнародний туризм
міжнародний ринок туристичних послуг
туристичний продукт
tourism
international tourism
international market of tourist services
tourist product
туризм
международний туризм
международный рынок туристических услуг
туристический продукт
339.13.01:339.9
 
Description У статті обґрунтувано організаційно-економічний механізм вдосконалення національного ринку туристичних послуг і шляхи його конвергенції зі світовим.
The article substantiates the organizational and economic mechanism for improving the national market of tourist services and ways of its convergence with the world.
В статье обоснован организационно-экономический механизм совершенствования национального рынка туристических услуг и пути его конвергенции с мировым.
 
Publisher ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана»
 
Date 2013-07-10T07:12:13Z
2013-07-10T07:12:13Z
2012-10-08
 
Type Article
 
Identifier Антонюк К. В. Стратегія просування туристичного продукту України на міжнародний ринок / К. В. Антонюк // Міжнародна економічна політика. – 2012. – Спец. вип. : у 2 ч. – Ч. 2. – С. 22–29.
http://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/2483
 
Language uk