Мова реклами. Текстові засоби інтенсифікації
Dspace iRKNEU
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Мова реклами. Текстові засоби інтенсифікації
|
|
Creator |
Давиденко, Тетяна Вікторівна
Давиденко, Татьяна Викторовна |
|
Subject |
реклама
текст інформація цільова аудиторія адресат реципієнт рекламне повідомлення дискурс імперативні речення advertisement text information target audience addressee recipient advert discourse imperative sentences реклама текст информация целевая аудитория адресат реципиент рекламное сообщение дискурс побудительные предложения 81’42 |
|
Description |
Стаття присвячена дослідженню різноманітних лінгвістичних та стилістичних засобів інтенсифікації рекламних текстів на матеріалах англомовних телевізійних, газетних та журнальних джерел. У статті наведено низку фактичного матеріалу, на якому було побудоване дослідження.
The article is devoted to investigation of various linguistic and stylistic means of intensification used in advertising texts. The investigation was based on a number of actual material taken from TV, newspapers and magazines. Статья посвящена исследованию разнообразных лингвистических и стилистических приемов интенсификации рекламных текстов на материале англоязычных телевизионных, газетных и журнальных источников. В статье приведен ряд фактического материала, на базе которого было основано исследование. |
|
Publisher |
ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана»
|
|
Date |
2013-07-15T12:05:21Z
2013-07-15T12:05:21Z 2012-10-19 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Давиденко Т. В. Мова реклами. Текстові засоби інтенсифікації / Т. В. Давиденко // Міжнародна економічна політика. – 2012. – Спец. вип. : у 2 ч. – Ч. 2. – С. 421–428.
http://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/2567 |
|
Language |
uk
|
|