Запис Детальніше

Мова реклами. Текстові засоби інтенсифікації

Dspace iRKNEU

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Мова реклами. Текстові засоби інтенсифікації
 
Creator Давиденко, Тетяна Вікторівна
Давиденко, Татьяна Викторовна
 
Subject реклама
текст
інформація
цільова аудиторія
адресат
реципієнт
рекламне повідомлення
дискурс
імперативні речення
advertisement
text
information
target audience
addressee
recipient
advert
discourse
imperative sentences
реклама
текст
информация
целевая аудитория
адресат
реципиент
рекламное сообщение
дискурс
побудительные предложения
81’42
 
Description Стаття присвячена дослідженню різноманітних лінгвістичних та стилістичних засобів інтенсифікації рекламних текстів на матеріалах англомовних телевізійних, газетних та журнальних джерел. У статті наведено низку фактичного матеріалу, на якому було побудоване дослідження.
The article is devoted to investigation of various linguistic and stylistic means of intensification used in advertising texts. The investigation was based on a number of actual material taken from TV, newspapers and magazines.
Статья посвящена исследованию разнообразных лингвистических и стилистических приемов интенсификации рекламных текстов на материале англоязычных телевизионных, газетных и журнальных источников. В статье приведен ряд фактического материала, на базе которого было основано исследование.
 
Publisher ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана»
 
Date 2013-07-15T12:05:21Z
2013-07-15T12:05:21Z
2012-10-19
 
Type Article
 
Identifier Давиденко Т. В. Мова реклами. Текстові засоби інтенсифікації / Т. В. Давиденко // Міжнародна економічна політика. – 2012. – Спец. вип. : у 2 ч. – Ч. 2. – С. 421–428.
http://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/2567
 
Language uk