Запис Детальніше

Моделювання оптимального розміщення реклами підприємства з максимальним охопленням цільової аудиторії

Dspace iRKNEU

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Моделювання оптимального розміщення реклами підприємства з максимальним охопленням цільової аудиторії
 
Creator Шевченко, Галина Володимирівна
 
Subject розподіл рекламного бюджету
досяжність до цільової аудиторії
метод визначення пріоритетів
метод аналізу ієрархій
лінійне програмування
advertising budget allocation
reach the target audience
determination of the priorities
analysis of the hierarchies
linear programming
распределение рекламного бюджета
охват целевой аудитории
метод определения приоритетов
метод анализа иерархий
линейное программирование
519.86
 
Description Вивчено питання про оптимальне розміщення реклами підприємства з максимальним охопленням цільової аудиторії. Розглянуто проблему відбору оптимальної кількості реклами в різних ЗМІ.
We study the question of optimal allocation of the advertisement to maximize the reach to the target audience. We consider the problem of optimal advertisement allocation in various magazines.
Исследуется задача определения оптимального размещения рекламы предприятия с максимальным охватом целевой аудитории. Рассматривается задача отбора оптимального количества рекламы в разных СМИ.
 
Publisher ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана»
 
Date 2013-07-22T11:48:45Z
2013-07-22T11:48:45Z
2012-04-14
 
Type Article
 
Identifier Шевченко Г. В. Моделювання оптимального розміщення реклами підприємства з максимальним охопленням цільової аудиторії / Г. В. Шевченко // Формування ринкової економіки : зб. наук. пр. / М-во освіти і науки, молоді та спорту України, «Київ. нац. екон. ун-т ім. Вадима Гетьмана» ; [редкол.: О. О. Бєляєв (відп. ред.) та ін.]. – Київ : КНЕУ, 2012. – Вип. 28. – С. 501–514.
http://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/2639
 
Language uk