Запис Детальніше

Необхідність маркетингу в банківській діяльності

Dspace iRKNEU

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Необхідність маркетингу в банківській діяльності
The need for marketing in banking
 
Creator Данилюк, Євгеній Юрійович
Daniluk, Evgenij
 
Subject маркетинг
банк
етап
розвиток
застосування
напрями діяльності
marketing
bank
stage
development
application
directions of activity
маркетинг
банк
этап
развитие
применение
направления деятельности
39.138:336.74
 
Description Розглянуті основні етапи становлення та розвитку системи банківського маркетингу, визначені функції, принципи та специфічні ознаки розвитку даної системи. В ході дослідження були виявлені проблеми, з якими стикаються комерційні банки при застосуванні у своїй діяльності основних положень маркетингу.
The main stages of formation and development of bank marketing system, principles and specific features of this system have been considered and functions defined. During the study of some problems which are faced by commercial banks when the main principles of the marketing are applied, have been identified.
Рассмотрены основные этапы становления и развития системы банковского маркетинга, определенные функции, принципы и специфические признаки развития данной системы. В ходе исследования были обнаруженные проблемы, с которыми сталкиваются коммерческие банки при применении в своей деятельности основных положений маркетинга.
 
Publisher ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана»
 
Date 2014-01-08T12:49:31Z
2014-01-08T12:49:31Z
2011-04-21
 
Type Article
 
Identifier Данилюк Є. Ю. Необхідність маркетингу в банківській діяльності / Є. Ю. Данилюк // Вісник кредитно-економічного факультету Київського національного економічного університету імені Вадима Гетьмана : зб. наук. пр. / М-во освіти і науки України, ДВНЗ "Київ. нац. екон. ун-т ім. В. Гетьмана" ; [відповід. ред. М. І. Диба ]. – Київ : КНЕУ, 2011. – Вип. 2. – С. 28–33.
http://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/2737
 
Language uk