Необхідність маркетингу в банківській діяльності
Dspace iRKNEU
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Необхідність маркетингу в банківській діяльності
The need for marketing in banking |
|
Creator |
Данилюк, Євгеній Юрійович
Daniluk, Evgenij |
|
Subject |
маркетинг
банк етап розвиток застосування напрями діяльності marketing bank stage development application directions of activity маркетинг банк этап развитие применение направления деятельности 39.138:336.74 |
|
Description |
Розглянуті основні етапи становлення та розвитку системи банківського маркетингу, визначені функції, принципи та специфічні ознаки розвитку даної системи. В ході дослідження були виявлені проблеми, з якими стикаються комерційні банки при застосуванні у своїй діяльності основних положень маркетингу.
The main stages of formation and development of bank marketing system, principles and specific features of this system have been considered and functions defined. During the study of some problems which are faced by commercial banks when the main principles of the marketing are applied, have been identified. Рассмотрены основные этапы становления и развития системы банковского маркетинга, определенные функции, принципы и специфические признаки развития данной системы. В ходе исследования были обнаруженные проблемы, с которыми сталкиваются коммерческие банки при применении в своей деятельности основных положений маркетинга. |
|
Publisher |
ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана»
|
|
Date |
2014-01-08T12:49:31Z
2014-01-08T12:49:31Z 2011-04-21 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Данилюк Є. Ю. Необхідність маркетингу в банківській діяльності / Є. Ю. Данилюк // Вісник кредитно-економічного факультету Київського національного економічного університету імені Вадима Гетьмана : зб. наук. пр. / М-во освіти і науки України, ДВНЗ "Київ. нац. екон. ун-т ім. В. Гетьмана" ; [відповід. ред. М. І. Диба ]. – Київ : КНЕУ, 2011. – Вип. 2. – С. 28–33.
http://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/2737 |
|
Language |
uk
|
|