Стратегічне спрямування корпоративної культури підприємства
Dspace iRKNEU
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Стратегічне спрямування корпоративної культури підприємства
|
|
Creator |
Балика, О. Г.
|
|
Subject |
корпоративна культура
стратегія компанії лояльність персоналу соціально-психологічний клімат організаційні зміни corporative culture company strategy loyalty of personnel social atmosphere organizational change корпоративная культура стратегия компании лояльность персонала социально-психологический климат организационные изменения 331.(65.015.3) |
|
Description |
У статті розглянуто стратегічні аспекти формування корпоративної культури підприємства, викладено алгоритм її побудови, розкрито її зміст і особливості в сучасних організаціях.
In the article strategic aspects of corporative culture development in a company are considered, algorithm of corporative culture creation is presented, the essence and features in the modern organizations are revealed. В статье рассматриваются стратегические аспекты формирования корпоративной культуры предприятия, изложен алгоритм её построения, раскрыто её содержание и особенности в современных организациях. |
|
Publisher |
ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана»
|
|
Date |
2014-02-13T09:27:41Z
2014-02-13T09:27:41Z 2010-07-06 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Балика О. Г. Стратегічне спрямування корпоративної культури підприємства / О. Г. Балика // Формування ринкової економіки : зб. наук. пр. / М-во освіти і науки України, ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т ім. В. Гетьмана» ; редкол.: О. О. Бєляєв (відп. ред.) [та ін.]. – Київ : КНЕУ, 2010. – Спец. вип.: Соціально-трудові відносини: теорія та практика : у 3 т. – Т. 1. – С. 59-66.
http://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/2913 |
|
Language |
uk
|
|