Запис Детальніше

Стратегічне спрямування корпоративної культури підприємства

Dspace iRKNEU

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Стратегічне спрямування корпоративної культури підприємства
 
Creator Балика, О. Г.
 
Subject корпоративна культура
стратегія компанії
лояльність персоналу
соціально-психологічний клімат
організаційні зміни
corporative culture
company strategy
loyalty of personnel
social atmosphere
organizational change
корпоративная культура
стратегия компании
лояльность персонала
социально-психологический климат
организационные изменения
331.(65.015.3)
 
Description У статті розглянуто стратегічні аспекти формування корпоративної культури підприємства, викладено алгоритм її побудови, розкрито її зміст і особливості в сучасних організаціях.
In the article strategic aspects of corporative culture development in a company are considered, algorithm of corporative culture creation is presented, the essence and features in the modern organizations are revealed.
В статье рассматриваются стратегические аспекты формирования корпоративной культуры предприятия, изложен алгоритм её построения, раскрыто её содержание и особенности в современных организациях.
 
Publisher ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана»
 
Date 2014-02-13T09:27:41Z
2014-02-13T09:27:41Z
2010-07-06
 
Type Article
 
Identifier Балика О. Г. Стратегічне спрямування корпоративної культури підприємства / О. Г. Балика // Формування ринкової економіки : зб. наук. пр. / М-во освіти і науки України, ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т ім. В. Гетьмана» ; редкол.: О. О. Бєляєв (відп. ред.) [та ін.]. – Київ : КНЕУ, 2010. – Спец. вип.: Соціально-трудові відносини: теорія та практика : у 3 т. – Т. 1. – С. 59-66.
http://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/2913
 
Language uk