Розвиток творчого потенціалу майбутніх соціальних педагогів у процесі соціально-педагогічної практики.
DSpace at TNPU
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Розвиток творчого потенціалу майбутніх соціальних педагогів у процесі соціально-педагогічної практики.
Развитие творческого потенциала будущих социальных педагогов в процессе социально-педагогической практики. Development of the future social pedagogues’ creative potential in the process of social-pedagogical practice. |
|
Creator |
Равлюк, Тетяна Анатоліївна
|
|
Subject |
розвиток творчого потенціалу
соціально-педагогічна практика педагогічні умови розвитку творчого потенціалу структурно-функціональна модель розвитку творчого потенціалу майбутній соціальний педагог |
|
Description |
Дисертація присвячена дослідженню проблеми розвитку творчого потенціалу майбутніх соціальних педагогів у процесі соціально-педагогічної практики. Здійснено огляд літературних джерел з проблем професійної підготовки майбутніх соціальних педагогів, формування та розвитку творчої особистості; розкрито основні дефініції дослідження; конкретизовано поняття «творчий потенціал особистості» відповідно до змісту соціально-педагогічної діяльності; визначено роль соціально-педагогічної практики у професійному становленні, розвитку творчого потенціалу майбутніх фахівців; здійснено теоретичне обґрунтування складових творчого потенціалу студентів; розроблено факторно-критеріальну технологію їх оцінювання; теоретично обґрунтовано структурно-функціональну модель розвитку творчого потенціалу майбутніх соціальних педагогів у процесі соціально-педагогічної практики; визначено та експериментально перевірено педагогічні умови розвитку творчого потенціалу студентів-практикантів; представлено процес аналізу, узагальнення та інтерпретації результатів дослідження. Диссертация посвящена исследованию проблемы развития творческого потенциала будущих социальных педагогов в процессе социально-педагогической практики. На основании анализа теоретических источников интерпретировано понятие «творческий потенциал личности» в соответствии с содержанием социально-педагогической деятельности. Определена роль социально-педагогической практики в профессиональном становлении будущих социальных педагогов, развитии их творческого потенциала как важного элемента процесса формирования профессиональной компетентности, системы специальных научных знаний, умений и навыков их творчески использовать, средства развития потенциальных способностей к самостоятельному, творческому решению профессиональных задач, психологической и социально-психологической готовности выполнять профессиональные обязанности, интереса к научно-исследовательской работе в социально-педагогической сфере. Dissertation is dedicated to the investigation of the problem of creative potential development of future social pedagogues in the process of social-pedagogical practice. The review of literary sources on the problems of professional education of future social pedagogues, formation and development of a creative personality has been carried out; basic definitions of research have been exposed; the concept «creative potential of a personality» has been specified in accordance with the content of social-pedagogical activity; the role of social-pedagogical practice in the professional formation and development of future specialists creative potential have been defined; the theoretical study of constituents of creative potential of students has been carried out; the factor-criterion technology of their evaluation has been developed; the model of creative potential development of future social pedagogues in the process of social-pedagogical practice has been theoretically proved; its effectiveness, efficiency of pedagogical conditions of creative potential development of students-interns have been experimentally tested; the process of analysis, generalization and interpretation of research results has been presented. Захист відбувся 23 лютого 2012 р. о 12.00 годині на засіданні спеціалізованої вченої ради Д 58.053.03 у Тернопільському національному педагогічному університеті імені Володимира Гнатюка за адресою : зала засідань, вул. М. Кривоноса, 2, м. Тернопіль, 46027. З дисертацією можна ознайомитися у бібліотеці Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка за адресою : вул. М. Кривоноса, 2, м. Тернопіль, 46027. |
|
Publisher |
Тернопільський національний педагогічний університет імені Володимира Гнатюка
|
|
Date |
2012-04-11T11:06:49Z
2012-04-11T11:06:49Z 2012-01-23 |
|
Type |
Thesis
|
|
Identifier |
Равлюк, Т.А. Розвиток творчого потенціалу майбутніх соціальних педагогів у процесі соціально-педагогічної практики : автореф. дис. на здобуття наук. ступеня канд. пед. наук : 13.00.04 - теорія і методика професійної освіти / Тетяна Анатоліївна Равлюк ; ТНПУ ім. В. Гнатюка. – Тернопіль, 2012. – 23 с.
http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/2018 |
|
Language |
uk
|
|