Запис Детальніше

Педагогічні здоров’язбережувальні технології в системі підготовки фахівців економічного профілю.

DSpace at TNPU

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Педагогічні здоров’язбережувальні технології в системі підготовки фахівців економічного профілю.
Педагогические здоровьесберегающие технологии в системе подготовки специалистов экономического профиля.
Pedagogical health-preserving technologies in the system of specialists’ majoring in Economics training.
 
Creator Палічук, Юрій Іванович
 
Subject педагогічні здоров’язбережувальні технології
професійна підготовка майбутнього економіста
компоненти і функції здоров’язбереження
модель здоров’язбережувальної технології
педагогічні умови формування готовності до здоров’язбереження
 
Description У дисертації обґрунтовано та експериментально перевірено педагогічну здоров’язбережувальну технологію, що відображає взаємозв’язок діагностичної мети, завдань, методологічних підходів, специфічних принципів, компонентів здоров’язбереження, етапів, педагогічних умов (формування ціннісного ставлення до здоров’я; валеологізація змісту освіти в процесі вивчення навчальних дисциплін, валеологізація виховного процесу; організація валео-педагогічного моніторингу), критеріїв і показників для визначення рівнів готовності до здоров’язбереження як результату дослідно-експериментальної роботи.
В диссертации определены основные понятия исследования «здоровьесбережение», «здоровый образ жизни», «здоровьесберегающая технология», «здоровьесберегающая деятельность», «готовность к здоровьесбережению». Готовность к здоровьесбережению рассматривается как совокупность физкультурно-педагогических знаний, умений, навыков, мотивов, отношений, опыта, направленных на здоровьесберегающую профессиональную деятельность и здоровый образ жизни.
In the scientific thesis pedagogical health-preserving technology, that reflects interconnection of diagnostic aim, tasks, methodological approaches, specific principles, components of heath preservation, stages, pedagogical conditions (formation of value attitude towards health; valeologization of the content of education in the process of mastering the disciplines, valeologization of the process of upbringing; organization of valeo-pedagogical monitoring), criteria and indicators to measure the levels of readiness for health-preserving activity as a result of research experimental activity have been substantiated and experimentally tested.
Захист відбувся «27» січня 2012 р. о 15.00 годині на засіданні спеціалізованої вченої ради Д 58.053.03 у Тернопільському національному педагогічному університеті імені Володимира Гнатюка за адресою: зала засідань, вул. М. Кривоноса, 2, м. Тернопіль, 46027.
З дисертацією можна ознайомитися у бібліотеці Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка за адресою: вул. М.Кривоноса, 2, м. Тернопіль, 46027.
 
Publisher Тернопільський національний педагогічний університет імені Володимира Гнатюка
 
Date 2012-04-11T11:24:12Z
2012-04-11T11:24:12Z
2011-12-26
 
Type Thesis
 
Identifier http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/2019
 
Language uk