Запис Детальніше

Стратегічний маркетинг як концепція післякризового управління підприємствами

Dspace iRKNEU

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Стратегічний маркетинг як концепція післякризового управління підприємствами
 
Creator Зайчук, Тетяна Олександрівна
 
Subject стратегічний маркетинг
конкурентоспроможність
стратегія маркетингу
інструменти стратегічного маркетингу
strategic marketing
competitiveness
marketing strategy
strategic marketing tools
стратегический маркетинг
конкурентоспособность
стратегия маркетинга
инструменты стратегического маркетинга
339.138»313»:658.5:338.121
 
Description Стаття присвячена висвітленню особливостей стратегічної маркетингової діяльності вітчизняних підприємств в умовах виходу економічної системи країни з кризи. У статті систематизовано передумови розвитку стратегічного маркетингу, сформульовані сучасні пріоритети виробничо-господарської діяльності підприємств. Також автор представив модель стратегічного маркетингу як окремого бізнес-процесу підприємства, систематизував та сформулював зміст комплексу стратегічного маркетингу, його інструментів та їх різновидів.
This paper is devoted to the peculiarities of the strategic marketing activities of domestic enterprises in the terms of the output of the economic system of the country out of the crisis. The article systematizes the preconditions for the strategic marketing development, current priorities for the industrial and economic activities of enterprises have been formulated. Also, the author presented a model of strategic marketing as a separate business process, systematized and formulated the content of the complex of strategic marketing, its instruments and the latest types.
Статья посвящена рассмотрению особенностей
стратегической маркетинговой деятельности отечественных предприятий в условиях выхода экономической системы страны из кризиса. В статье систематизированы предпосылки развития
стратегического маркетинга, сформулированы современные приоритеты производственно-хозяйственной деятельности предприятий. Также автор представил модель стратегического маркетинга как отдельного бизнес-процесса предприятия. Систематизировал и сформулировал состав комплекса стратегического маркетинга, его инструментов и видов последних.
 
Publisher ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана»
 
Date 2014-05-05T12:21:12Z
2014-05-05T12:21:12Z
2012-02-16
 
Type Article
 
Identifier Зайчук Т. О. Стратегічний маркетинг як концепція післякризового управління підприємствами / Т. О. Зайчук // Формування ринкової економіки : зб. наук. пр. / М-во освіти і науки, молоді та спорту України, «Київ. нац. екон. ун-т ім. Вадима Гетьмана» ; [редкол.: О. О. Бєляєв (відп. ред.) та ін.]. – Київ : КНЕУ, 2012. – Вип. 27. – С. 134-147.
http://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/3337
 
Language uk