Запис Детальніше

Системний підхід до організації продажу торговельно-посередницьких підприємств

Dspace iRKNEU

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Системний підхід до організації продажу торговельно-посередницьких підприємств
 
Creator Данніков, Олег Володимирович
 
Subject управління продажем
система продажу
учасники маркетингового каналу
комерційні інтереси
збутова політика
торговий персонал
інтелектуальний капітал
людський капітал
sales management
system of sales
participants of marketing channel
commercial interests
sale policy
auction personnel
intellectual capital
human capital
управление продажами
система продаж
участники маркетингового канала
коммерческие интересы
сбытовая политика
торговый персонал
интеллектуальный капитал
человеческий капитал
658.8: 339.138
 
Description Автором пропонується розробка практичних рекомендацій щодо використання маркетингових інструментів у діяльності вітчизняних підприємств. Запропонований підхід до управління маркетинговою і збутовою діяльністю підприємства має на меті становлення її торговельної діяльності, як процесу в рамках єдиних маркетингових, комерційних, ринкових у корпоративних цілей і стратегій.
The author has developed a number of practical recommendations on the use of marketing tools in the activities of domestic enterprises. The proposed approach to the management of marketing and sales activities of the company is aimed at the formation of its trading activities, as a process in the framework of unified marketing, commercial, marketing and corporate goals and strategies.
Автором разработаны ряд практических рекомендаций относительно использования маркетинговых инструментов в деятельности отечественных предприятий. Предложенный подход к управлению маркетинговой и сбытовой деятельностью предприятия имеет целью становление ее торговой деятельности, как процесса в рамках единых маркетинговых, коммерческих, рыночных и корпоративных целей и стратегий.
 
Publisher ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана»
 
Date 2014-05-07T07:33:15Z
2014-05-07T07:33:15Z
2012-03-18
 
Type Article
 
Identifier Данніков О. В. Системний підхід до організації продажу торговельно-посередницьких підприємств / О. В. Данніков // Формування ринкової економіки : зб. наук. пр. / М-во освіти і науки, молоді та спорту України, «Київ. нац. екон. ун-т ім. Вадима Гетьмана» ; [редкол.: О. О. Бєляєв (відп. ред.) та ін.]. – Київ : КНЕУ, 2012. – Вип. 27. – С. 204–218.
http://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/3356
 
Language uk