Запис Детальніше

Позиціювання бренду: ключові фактори впливу на споживача

Dspace iRKNEU

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Позиціювання бренду: ключові фактори впливу на споживача
 
Creator Шевченко, Олена Леонідівна
 
Subject бренд
брендинг
споживча свідомість
споживче сприйняття
позиціювання
позиція бренда
індивідуальність бренду
brand
branding
consumer mind
consumer perception
positioning
brand position
brand individuality
бренд
брендинг
потребительское сознание
потребительское восприятие
позиционирование
позиция бренда
индивидуальность бренда
339.138
 
Description У статті розглядаються проблемні питання у сфері позиціювання брендів, враховуючи сучасні тенденції розвитку конкурентного середовища та особливості сприйняття інформації споживачами. Проведено аналіз теоретичних поглядів провідних вчених у даній галузі, узагальнено існуючі підходи, що дозволило зробити відповідні висновки стосовно формування ключових факторів позиціювання брендів та їх впливу на споживача.
The article deals with problem aspects of brands positioning according to modern trends of selective market and specific consumer perception. The theoretical approaches of the noted scientists are researched and summarized in the present case that gives the opportunity to form the main factors of brands positioning and their influence on the consumer.
В статье рассматриваются проблемные вопросы в
сфере позиционирования брендов, исходя из современных тенденций развития конкурентной среды и особенностей восприятия информации потребителями. Проведен анализ теоретических
взглядов ведущих ученых в данной сфере, обобщены существующие подходы, что позволило сделать соответствующие выводы относительно формирования ключевых факторов позиционирования брендов и их влияния на потребителя.
 
Publisher ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана»
 
Date 2014-05-07T08:30:28Z
2014-05-07T08:30:28Z
2012-03-05
 
Type Article
 
Identifier Шевченко О. Л. Позиціювання бренду: ключові фактори впливу на споживача / О. Л. Шевченко// Формування ринкової економіки : зб. наук. пр. / М-во освіти і науки, молоді та спорту України, «Київ. нац. екон. ун-т ім. Вадима Гетьмана» ; [редкол.: О. О. Бєляєв (відп. ред.) та ін.]. – Київ : КНЕУ, 2012. – Вип. 27. – С. 219-231.
http://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/3357
 
Language uk